čtvrtek 14. ledna 2016

na okamžik pocítila rozpaky.

kdyby nebylo okénko o nemocích, nepřipadala bych si jako správná třicítka plus. takže ano, stále nejsem zdravá. a dnes jsem po ránu skřehotala tak, až mi z toho bylo málem do pláče, že takhle to už bude na furt. dva týdny žádná cigareta. připadám si hrozně dobře. předevčírem mi volal můj kamarád mac  a hrozně mě obdivoval, že jsem teda dobrá. tak mi to zalichotilo a vůbec nemám chuť. a k mému hlasu je to jen dobře! || začala jsem číst pětisetstránkového mankella a jeho o krok pozadu a je to od úplného začátku strašně napínavé. potřebovala bych to během pátku z větší části přečíst a v sobotu dorazit, abych se mohla vrhnout na útěky lídy baarové - život české herečky, jak jej podle jejího vyprávění zapsal josef škvorecký. dnes jsem si to půjčila v knihovně. jak já se těším!!! 

po práci jsem šla shánět nějakou masku na vlasy. nijak ne nevyživuju. nepoužívám ani kondicioner. a usoudila jsem, že potřebují nějakou vzpruhu. sice jsem si říkala, že si udělám nějaký domácí zábal, jak radí chytré stránky internetu, ale nakonec jsem usoudila, že medový garnier voní natolik dobře, že by to mohlo být ono a že by mým vlasům mohl udělat dobře. okukovala jsem v rossmannu ještě rozjasňovače, ale protože jsem měla stále za zadkem místního pan důchodce sekuriťáka a se svojí obří kabelkou přes ruku a ještě větší šálou a dlouhým kabátem jsem vypadala asi vskutku podezřele, otrávilo mě to natolik, že jsem se na zkoumání kosmetiky vybodla a přemístila se do tety, kde jsem nikomu podezřelá nebyla. tam jsem si koupila KONEČNĚ pleťové mléko. jde o nějakou značku floré, která dělá bio kosmetiku. tím líp. a pak jsem pro začátek zkusila rozjasňovač od znaky uma. takový no name. ale moc se mi líbil. a druhak není mnoho drogérkových značek, které by měly v repertoáru rozjasňovač. a když ano, tak aby se mi líbil. no a nakonec jsem neodolala úžasné rtěnce od astoru, kterou měli v mega akci. je to odstín fushia passion, takže boží prostě. 

pak se mě snažili naverbovat do domovního výboru, ale už tak toho mám hodně, takže jsem prozatím řekla ne. dala si vanu se šumivkou. zjistila, že biatlon cajk. a že ten mlaďoučký cápek tomáš vančura odletěl v kulmu tak hrozně daleko, že vyšoupl jakuba jandu z nominované čtyřky. || zítra už odzdobíme konečně stromeček. přijde nám na víkend ještě westík. a vůbec. těším se na ty mrazy. téra

2 komentáře :

p. řekl(a)...

ja uz si bez kondicioneru nedokazu predstavit fungovat, ted jsem si myla vlasy jen Head&Shoulders samponem a mela jsem to jak rosti, hrozny :/ a jinak jsem zastance samponu a kondicioneru z Lidlu, hodne muziky za malo penez

téra řekl(a)...

Lídl šampon jsem teď dost používala, střídám ho s Baleou. mastily se mi vlasy, tak jsem kondicioner přestala používat a hele, přestaly se mi mastit. a teď si dávám dvakrát do týdne masku a hrozně hezky se češou a upravují. takže kondicionéry dál hejtuju :))