pondělí 11. ledna 2016

on musí žít.

instagram.com/terkalovescoffee
tak za mě jednoznačně ano! čtivé. napínavé. má to spád. konec, který jsem vůbec nečekala. bláznivá hlavní hrdinka. trošku jako bridget jones. ale prosímvás to nemá s touhle hrdinkou veskrze nic společného. tenhle žánr je zcela jiný. začala jsem číst v neděli ráno. dopoledne jsem si pak pustila nevinnost. odpoledne usnula. a večer do deseti četla. a dnes jsem přišla domů. tři hodinky volna přede mnou, než začne další kurz. sedla jsem si na kanál (velký polštář designově kanál), opřela se o topení, postavila si hrnek s čajem pod vánoční stromeček a dočetla jsem to. za mě dobrý. 

teď konečně dočtu vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku od hájíčka. pak mě čeká jedna detektývka od mankella. zbylé dvě vrátím bez přečtení. a mám tu jednu knížku ze žánru dětské literatury. ale té dobrodružné. tak se těším. a dnes mi byla jednou mojí studentkou doporučená kniha. tak trošku bez názvu, protože ten a ani autora si nepamatovala. ale jde o to, že jakub schikaneder namaloval obraz vražda. a všichni tam stojí kolem mrtvoly. a o tom má být vlastně ten minipříběh. který se navíc prý nachází v dětském oddělení knihovny. a p. mi tu nedávno pod příspěvek nasdílela své nej za minulý rok. a s mum&sis se často bavíme o knihách. a na rehabilitaci jsem dostala tipy. měla bych si vzít nějakou čtenářskou dovolenou. lol. 

zítra se chystám do kina na dokument heleny třeštíkové zkáza krásou o lídě baarové. abych pak mohla porovnávat se skutečným filmem od renče. 

bořík dostal růžové vodítko. u nás na nějaké genderové rozdělení kašlem. na jeho velikost jiná než růžová nebyla. protože to původní modré bylo spíše pseudovodítkem, a tak jsem ho hned den po koupi v obchodě pepco zašla vrátit, a šla jsem úplně jinam pro úplně jiné. u nás má bořík prostě pindíka a růžové vodítko.

jsem hrozně nespolečenská. dnes se měla stavit markét, ale jak nejsem stále ve formě, odpískala jsem to. stejně tak mi vlastně ani nevadí, že jsme na pátek zrušily kafíčko s míšou. protože mám pocit, že dokud nedoberu antibiotika, neměla bych moc courat. 

dneska angličtina s prvňáčkama. - já: what do you like to drink? - Rosie: I like coffee and I like beer. má v tom jasno holka. téra

Žádné komentáře :