středa 27. ledna 2016

psáno ve hvězdách.

pondělní lenošení doma a vesměs dodržování hlasového klidu bylo parádní! došla jsem si do knihovny se seznamem dvanácti knih. tři ještě nemají a na zbylé jsem si dala rezervaci. a zítra už si knihu od radky třeštíkové budu vyzvedávat. mezitím jsem přečetla psáno ve hvězdách. domluvený sňatek. pákistán. tradice. jiná kultura. včera jsem četla ve vaně tak dlouho, dokud jsem neměla varhánky. zbytek jsem dorazila v posteli. a vrhla jsem se právě na komiks jeruzalém rok v rozděleném městě. dnes ho stihnu snad dočíst, abych zítra mohla začít s třeštíkovou. zkrátka než se ke mně dostane další literatura, kterou mám zabookovanou. dočetla jsem... což je silné slovo... spíš doprolistovala se šarmem pařížanky. hezké. ne příliš inspirativní. a považovat to za fashion bibli to snad ani nelze. || včera jsem málem udělala neuvážený kup. už už jsem si málem objednala hodinky daniel wellington. mám na cestě jedny od geneve, což je cenová relace úplně někde jinde. ještě nevím, zda je unosím, byť mají tak minimalistický design, že je asi budu nosit s láskou. a tyhle od dw měly design téměř totožný, jen stály cca o čtyři tisíce víc. no nakonec jsem si plácla facku a rozhodla se zatím počkat. 

chystám se dnes na film stážista. a potřebovala bych někde stáhnout brooklyn. tentokráte mě inspirovala kočkandy a ani o tom neví. ale její filmový vkus mě velmi překvapil. není od věci občas sledovat blogy, no. lol. || k véče řepové karbanátky a mám v bříšku jako v pokojíčku. ještě kdyby se mi hlas vrátil do normálu. ráno se mi chtělo bolestí brečet a přemýšlela jsem, jak vůbec dnešek odučím, protože jsem měla šest firemních kurzů a dva dětské. ale nakonec to všechno dobře dopadlo a byť mám chraplák, nějak mluvím. a doufám, že v pátek nedopadnu přesně tak jako minulý týden. taky to začalo ve středu a taky chrapotem. ale nebudu nic přivolávat. věřím v dobré zítřky. || dnes jsem byla necelou hodinu na jedné velmi inspirativní návštěvě u bývalé kolegyně. a ani mi nevadilo, že si udělala kafe a kouří. já si srkala zelený čaj a bez cigarety brý. už jsem bez ní čtyři týdny. ale jen kvůli hlasivkám. haha. téra

Žádné komentáře :