sobota 2. ledna 2016

silvestr.






instagram.com/terkalovescoffee
a jaký byl ten silvestr? poklidný. vesnický. s badboyem a minipsem jsme vyrazili ve středu kolem druhé směr chalupa. ráno jsem byla ještě na kávě s bárbí a opět to bylo nejvíc nejlepší. můj badboy nedávno pravil z tvých kámošek, které tady ve městě máš, je bárbí jediná normální. no, vlastně, když někdo spí s fénem a vzplane mu z toho postel, nemůže být moc normální. ale mám ji nejradši. takže asi tak. šly jsme se navzájem třikrát vyprovodit, než jsme se rozloučily. || na chalupě byla zima. studené stěny. od srpna neobývaná. a tak badboy topil, já sledovala hokej na čétéčtyřce, pak zprávy o předsednictví eu, simpsonovi, gilmorky, a pak už bylo v chalupě teplo. resp. ve velké světnici. všude jinde byla pořádná kosa. přinesla jsem si ze shora duchnu, zalezla si na gauč a četla si. badboy spal na karimatce u kamen, aby celou noc přikládal. || dopoledne jsem pročetla. a pak se začala shánět po ingrediencích na bramboračku. místo hub žampiony. nebyl olej na jíšku. a bujon na chuť. ale v naprosto polních podmínkách jsem si poradila a během zbytku dne se snědl celý ten kotel, dali si téměř všichni. || bylo nás jedenáct. poslouchali jsme gramofonové desky - petra nováka, karla kryla, šimka a grossmana. hráli jsme aktivity, stavěli věž z kostek, hodovali a málo pili. o půlnoci jsme použili téměř jedinou pyrotechniku, a to prskavky. haha. ťukli si. a pomalu to rozpustili. spali jsme tam jen ve čtyřech nakonec. a ráno jsme si s badboyem dali slušný úklid. ráno jsem se navíc probudila, zvedla hlavu a zvolala, že je venku bílo. to byl ten nejhezčí novoroční pocit, jaký může být. když už zima, tak se sněhem. radostí jsem vynášela tříděný odpad a dělala na návsi stopy. jako malá. téra

Žádné komentáře :