pondělí 29. února 2016

a to je teprve začátek.

nejhorší noc ever. od tří hodin jsem sebou jen nervozně házela. přitom když jsem ráno vstala a přeříkala si nahlas, co mě ten den čeká a jak některé situace vyřeším, padl na mě nebývalý klid, který pak už po zbytek dne přetrvával. tyhle špatné pocity se vrací až večer. ráno jsem s jednou milou maturantkou popila čaj a celou hodinu jsme anglicky příjemně klábosily. pak jsem měla svůj standardní kurz u dannyho. přes knihovnu, kde jsem dostala nějaké informace k historii a záložku prý pro vip čtenáře (ó, to jsem pyšná!), jsem frčela domů poprvé v životě vařit zelňačku. sic vegetariánskou verzi bez slaniny či klobásy. ale mám pocit, že to tomu chybělo. dodá to asi takový šmrnc. cesta do firmy. cestou zpět nejedu do našeho města po hlavním tahu, ale beru to klikatými silničkami skrze vesnice, abych v té jedné dodala své účetní ještě jedno lejstro. a jak jsem poslední dobou úplně tumpachová, dojedu do našeho města, vyřizuju něco dalšího a až doma mi došlo, že cestu jsem sice jela správnou, ale bez zastávky. trošku se mi chce plakat. tak domluva, že zítra druhé kolo. těší mě, že ve schránce mám další dva pohledy z postcrossingu, tentokráte finsko a bělorusko. a opravdu se mi trefily do vkusu. já na oplátku zasílám další do ruska. pak tři dětské kurzy. mělo by to být ok. ale už týden se vleče taková kauza týkající se jednoho hocha, který trošku komplikuje všechno. v momentě, kdy přichází holčička, které rval vlasy a jí hlavou o stůl, a v závěsu za ní jde další, která dostala od něho facku, musím velmi rychle nastalou situaci vyřešit. naštěstí mají všichni pochopení. ale já se chvílema bojím, že na mě hoch skočí a bude se se mnou rvát. naštěstí vše dopadá dobře. úleva. || jedu domů. volá mamuš, zda příští týden platí kino. jo, platí. pak volá liška, že d. marodí a zda nechci ve středu s ní na cavemana. jasně že chci! představení, o které už dlouho moc stojím. podařilo se mi koupit lístky jen rodičům. ale pro sebe už ne. tak i teď ho mám. panečku, to bude. v březnu dvě divadla. v dubnu dvě divadla. a tak to má být. ve čtvrtek randíčko s bárbí, v pátek s míšou. sobota polsko a pardubice. a do toho skvělá agatha raisinová. třeba se blýská na lepší časy. téra

Žádné komentáře :