pondělí 22. února 2016

inu.

všechny moje divné pocity se během víkendu tak nějak utlumily, byť tedy ze mě přestává být spáč, aby včera zase nastoupily. a tak jsem nemohla spát. dlouho jsem filmovala, dlouho jsem četla. || v sobotu jsme měli návštěvu, bylo nás tu devět a skončili jsme před jednou ráno. spousta dobrůtek, zázvorový čaj, někteří alko. a bára mi dala tip na film o životě charlese dickense, resp. je jeho zlomek, a to když měl poměr s mladou dívkou. tak jsem včera neodolala a film zkoukla. a nudila jsem se perfektně! vlastně si ani nepamatuji název filmu, jen to, že dickense ztvárnil ralph fiennes a hlavní hrdinku pak herečka, jejíž jméno si nikdy nezapamatuju a která je mi bytostně nesympatická v každém filmu, který vidím. proto mi nešel kvůli ní úplně pod nos film zamilovaní, neměla jsem ji ráda ve filmu hysteria a ani v teorii všeho. takže maličko předsudek... v momentě, kdy jsem ji zahlédla v tomhle filmu, tak nějak to pro mě skončilo. ale třeba jí dám někdy šanci. tak jako bych ráda viděla konečně amélii z montmartru celou. nejen prvních pět deset minut, pak ji začnu nenávidět a nemůžu to dokoukat. || a večer jsem si konečně pustila film secret in their eyes. teď ten aktuální s nicol kidman a julií roberts v hlavní roli. trošku jsem pak měla násilné sny, ale film s neuvěřitelným koncem byl dost dobrý! || a připadá mi, že toho moc neumím, tak jdu dál pilovat angličtinu. čau. téra

2 komentáře :

Aranel řekl(a)...

Chachá :) jsem už tak alergická na ten soundtrack, že Amélii snad jedině bez zvuku :D

téra řekl(a)...

ha, takže nejsem jediná, kdo ji nedává :)))