úterý 2. února 2016

najdu je?

pocit ze včerejšího večera je pryč. musím říct, že jsem nemohla usnout. dočetla jsem ten jeruzalémský komiks a pak teprve mi padla oka. ráno jsem se vzbudila, když se vrátil badboy z noční a už se mi nechtělo spát. a tak jsem v sedm vylezla. napustila si vanu, chvíli si v ní četla, umyla si vlasy. věděla jsem, že chci od guye delisleho ještě komiks pchjongjang  a že tedy mířím do knihovny (ten btw vůbec nemají, nabízejí mi barmu, a tu zatím nechci já), kde mě navíc čeká knížka babičky: mrtvý kuchař. ale hlavní bod všeho byla pošta. vyzvedla jsem si nové new balance tenisky, které se mi živě líbí mnohem více než na fotce. a jsou to vážně bačkůrky. ta tmavě růžová, která se tváří na fotkách tak všelijak je ve skutečnosti krásná tmavá růžová. miluju své nové boty. stihla jsem ještě nakouknout do rossmana. potřebuji novou řasenku, než mi sis vyrobí tu přírodní, která mi nebude způsobovat žádné svědění či pálení. nic se mi nelíbí. vlastně se zase projevuje mé škrtství, kdy nemám chuť dávat dvě kila za drogérkovou řasenku. a většina těch kartáčků je hrozně divokých. já potřebuju úplně útlý kartáček, nic velkého. a najednou! najednou spatřím stojan řasenek od bourjois. tuhle značku jsem viděla v rossmanu v polsku. u nás ne. a nic jiného u nás od ní není. tím mám na mysli, že roztomilé tvářenky mají zatím fakt jen v polsku. koupila jsem si úplně boží řasenku. #bourjois doufám, moc doufám, že to ve zdaru dám, tzn. že si nebudu mnout oči po pár dnech. ale dnes je všechno cajk.

tak a teď zcela kosmetický dotaz. v jaké drogerii se vyskytuje značka freedom? a kde e-style? protože na ně ne a ne narazit. tak dost. téra

Žádné komentáře :