čtvrtek 18. února 2016

třeba tomu tak nebude.

dnes to není jen nad ránem, ale v podstatě celý den. zkouším čaje. zkouším tichou hudbu. horkou vanu. knížku. instagram. cokoliv. vůbec své myšlenky nechápu. dnes jsem vycházela ze školky, potkala jsem jednu známou a povídaly jsme si o tom, jak zápasím s hlasivkami. všimla jsem si, že na mě někdo z docela blízka pořád kouká. byla to maminka jedné holčičky. prý že nejsem v pohodě, že to jde vidět. a je to nějaká vnitřní záležitost. chvíli jsme si na chodníku povídaly. bude patřit mezi ty lidi, kteří ledascos poznají. nějak se s tím poperu. || úzkostné okénko. a teď už popojedem.|| přeci jen jsem se dnes potěšila. nejdřív mi dorazily hodinky od značky geneva a jsou krásné. minimalistické. bez zbytečných pičičandiček a zhovadilostí, jak já říkám. čímžto se omluvuji těm, kteří takové mají rádi. úplně nejobyčejnější. i bez číslic. hnědý pásek. dnes jsem vezla jednoho svého studenta domů, protože jsem měla cestu tím směrem, a on mi povídá to je dw? sledoval jsem ty tvoje hodinky celou hodinu a jsou skvělé. pobavil. a taky, taky mi dorazila ta nejkrásnější tvářenka od downboy od thebalm. můj první produkt od této značky a je prostě boží. dnes mi na ig psala moje spolužačka ze základky o dvou paletkách od této značky. nikdy by mě nenapadlo, že s ní jednou budu rozebírat, které stíny lépe drží s bází a které bez. z čehož vyplývá, že mám i novou bázi pod oční stíny. od catrice. tuhle značku u nás ve městě už nenajdu. kdysi jsem měla od catrice makeup, který byl velmi příjemný. a asi tři laky na nehty, které byly dost pofidérní. a jedna slečna, kterou ráda na ig sleduju vyprodávala kosmetiku. a tak jsem si téměř netknutou bázi objednala. domluva s ní byla skvělá. v úterý večer jsem zaslala peníze, dnes ráno jsem měla bázi doma. neskutečná rychlost. a tak se těším na zítřejší ranní líčení. jediný důvod, proč mi nebude vadit vstávat ve čtvrt na šest. || jdeme zítra s liškou  na výstavu obrazů její kamarádky. a na kávu. a vůbec to snad bude všechno lepší než je teď. téra

2 komentáře :

Plním si svůj sen řekl(a)...

Terko, hodinky jsou krásné .. koukala jsem na ig. Myslím, že právě tento typ k tobě půjde. Čisté, jednoduché :)
Jinak k té mamince ... občas mne fascinuje, jak do mě někdo vidí a přitom mne vůbec nezná ... své úzkosti můžeme maskovat jakkoliv, ale když se v blízkosti objeví někdo s touto schopností, jsme v háji ...

téra řekl(a)...

Mám z hodinek velkou radost a děkuji za pochvalu :) || někteří lidé jsou asi vážně vnímavější a nějaké ty energie z Tebe cítí. a ze mě se momentálně asi nechrlí jen samé pozitivum.