neděle 28. února 2016

two happy horses.

víkend byl neskutečně klidný. badboy včera dlouho vyspával, já na to aktuálně nejsem, takže jsem četla brooklyn, a pak mi vyvstanu na mysl paletka od freedom, která má krásné barevné stíny. no a takový ten pocit, že bych ji měla vlastnit. a že teta drogerie má 30% slevu na tuhle značku. nevadí, že je sychravo a že se mi vlastně vůbec nikam jít nechce. jdu. jenom nude paletky. nude paletky mám dvě, od makeup revolution a urban decay, to stačí. i to je důvod, proč jsem totálně nadšená z thebalm paletky, ale nejdu po ní, a asi mě nakonec nezlomí ani too faced chocolate bar, která mi designem připadá skvostná a chvíli jsem o ní fakticky přemýšlela. no, takže si tak dřepím u regálu a nic. a tak si alespoň koupím tvářenku. já, která jsem tvářenky dřív používala jen slavnostně, si během týdne pořizuji druhou tvářenku. mdloby na mě. a rtěnku od rimmelu. má krásnou konzistenci, trošku řvavou barvu na první pohled. ale po obtisknutí do kapesníčku je prďácká. tak se vracím domů bez paletky. || vyrazím s mamuš na procházku s pejsky. mám pocit, že divocí a nebezpečně uštěkaní psi jsou na každém rohu. o jedno obtloustlé psí cosi se až bojím. vypadá to, že skočí z parapetu ve výšce třech metrů a zakousne nás. ale obávám se, že ten skok by byl pro něho likvidačním. || přijdu domů, badboy peče bábovku. máme teď tu kameninovou formu, za prvé to vypadá skvěle v kuchyni, za druhé jeho to hrozně baví. a já škrábu brambory, on je strouhá a smaží bramboráky. od té doby, co jsem si pořídila nejroztomilejší tyrkysovou škrabku, která škrabe téměř sama, mám tendence pořád něco škrábat. #creepy || večer jdeme do baru. už když do něj vstupujeme, mám pocit, že už ze sebe ten smrad nikdy nedostanu a že můžu ráno rovnou všechno prát. ale asi jsem si tentokráte oblékla něco těžce rezistentního vůči kouři. takže brý. asi po hodině se se sis&tonym zvedáme a jdeme přes náměstí na sraz s mamuš a zalézáme do kavárno-vinárny, kde si dávám cappucino. rozebíráme rtěnky, a slibuju mamce, že ráno přinesu všechny své vrtěnčí poklady k ní, aby si je mohla odzkoušet. je to tam tak príma, že se mi pak vůbec nechce vracet za badboyem do lokálu, který jsem předtím opustila. ale přeci jen se tam vrátím, ještě chvíli tam sedím. není to nijak obohacující, ale není to obvyklé dejavue. takže vlastně brý. badboy je decánko piclý, takže úplně nejmilejší. || mám pitomou noc. moje aktuální strachy mě přepadávají před druhou ráno, je mi špatně, melu sebou, a nakonec rozkoukávám true story. pak se mi podaří nějak zabrat, ale v sedm jsem vzhůru se staženým žaludkem. v deset už koukám na toulavou kameru u našich na gauči, mamuš&sis testují rtěnky. hyde park civilizace s plukovníkem markovičem mi nedělá bůhvíjak dobře. jdu domů, padám za vlast. usínám. všechno se opakuje. ale mělo by to snad už za pár dní přejít. || teď tu chystám na ráno vajíčkovou pomazánku a dočtu brooklyn. || btw mladí studenti jsou tak nezodpovědní. nějak mám chuť ráno nevstat a na lekci nejít. nevím, co se bude probírat, měla jsem už mailem dostat dávno info, nedostala jsem nic. a já s hlídáním mailboxu tímhle okamžikem končím. postel volá. téra

Žádné komentáře :