čtvrtek 11. února 2016

všechno má svůj rub a líc.

tenhle příjemně klidný týden se chýlí ke konci. utíká to mílovými kroky. včera jsem skončila dřív než normálně, ale byla jsem pozvána na prohlídku firmy. prý jsem ji za ta léta ještě neviděla. a je to pravda. a dostala jsem s sebou i proviant. doma jsem si zalezla do vany a pak do postele s filmem láska na kari a byla rozhodnuta se už ani nehnout. zpráva od mojí sis, že si jdou s tonym sednout na kávu a zda se nepřidám. odmítám. za pět minut už se chystám. lol. ráda je uvidím a ještě pak můžu badboye vyzvednout z práce a ušetřit mu hodinku - čekána vlak, cestování k nám do města, a cestu z nádraží domů. a je to s nimi príma. dozvídám se,  že ket čeká v červenci bona. krásné zprávy. domlouváme s terkou prahu. s ket prahu. a prahu u nás. to jest čuču zítra dorazí na víkend. || ráno vstávačka v rozumnou dobu. dva kurzy, skvělé téma. domů na oběd. už tu mám druhou psí svěřenkyni na dva dny, čímž se stávám opečovávatelkou dvou psíků. pak školka. jen čtyři děti. prej paní učitelko, já vás tak miluju. || a pak už volníčko. celý týden si plánuju, jak ho strávím odpoledne s konvicí čajem, knížkou a psíky přitulenými ke mně. realita? jdu je venčit, každý kráčí na jinou stranu. dobrá. nakládám je do auta s tím, že se za nákupní zónou projdeme po loukách, nechám je pak chvíli v autě a udělám nákup na víkend. nebudou lidi jako v pátek. na louce se dorotce nelíbí. do toho začíná přeháňka. dobrá, jdeme do auta. a já do kauflandu. že by tam mohlo být méně lidí než v pátek? dochází mi, proč jsem nemohla málem zaparkovat. je čtvrtek. akce. nakonec se nějak promotám s košíkem, pokoupím, co je potřeba. a vezu si domů i krásnou ceduli z kiku. do kuchyně. pozdní odpoledne. na čaj a kávu dorazí liška. je to moc fajn. a teď přemýšlím, co by. na zítra si musím nachystat jednu hodinu business english, a pak už všechno mám. téra

Žádné komentáře :