pondělí 14. března 2016

kitchen.

instagram.com/elizamorawska
tuhle dokonalou fotku jsem objevila u jedné polky na instagramu. mám tyhle poličky dvě a nesou se ve stejném duchu, různé hrnečky poskládané na sobě, plechové škatulky, skleněné dózy, sušená šalvěj, svíčka. a protože mám pořád spoustu věcí, které v otevřených poličkách nemám, už se tam nevejdou, a přitom stojí za vidění, a moje kuchyň odpovídá takovému stylu, včera jsem si v ikee prostě musela koupit tuhle poličku i tyč s háčky a těším se, až mi to zítra badboy navrtá a já to zabydlím. budu mít i více místa na kuchyňské lince. 

měla jsem dnes dvě kavárenské angličtiny. obě nad čajem. a obě moc príma. a po příchodu domů ve schránce hodinky geneva, které přišly podruhé, takže je věnuji svojí sis. a oční mono metalický stín od značky ubub. narazila jsem na stíny tyhle značky několikrát na ig a internetu a musela si je teď objednat. bože, proč jsem nemohla k experimentování se šminkami přičichnout v pubertě, proč teď? po třicítce? čekám ještě tekutou rtěnku od nyxu a sadu štětců. a vlastně jsem si už objednala z internetu ten makeup od revlonu. mdloby na mě. || čekám, až se mi uvaří těstoviny, popíjím čaj a za hodinku zase frčím za prací. ale to už je taková příjemná záležitost. téra

Žádné komentáře :