pondělí 21. března 2016

nic mě jen tak nezaujme.

mám doma dva psíky. noc byla snesitelná, ačkoliv ten, který u nás je jen na dobu určitou, potřebuje trochu toho lidského tepla, neskutečně se tulí, a kdykoliv se překulím, bere to jako povel, že mi má olízat obličej. a je mu jedno, že je třičtvrtě na dvě ráno. || prý je dnes něco jako den poezie. a julius meinl to podporuje. takže jsem měla kurz u dannyho, na stole lístky, tak jsem si zarýmovala na čtyři lístky. tím pádem jsem měla nejen svoji útratu zadarmo, ale i tu mých účastnic kurzu. ptala jsem se, zda to nemusí být nic intelektuálsky na výši, prý ne. lol. a předtím jiný kurz u jiného čaje a prý já bych tak chtěla, abys byla se mnou u maturity ty. a tak máme ve čtvrtek repete. čtvrtek je normálně můj nejnáročnější den v týdnu. tentokráte změna kurzů. a i když začínám ráno a končím fakt večer, se těším. || místo yt videí jdu sledovat film i miss you already. asi si popláču, že jo. a dnes jsem dostala tipy na další filmy. téra

co mě bavilo poslední týdny: 12 podmínek dědictví, Blue valentine, Brooklyn, Dánská dívka, Dítě číslo 44, Jako bych tam nebyla, Bright star, Laurence Anyways, Mallory, Přerušený kruh, Tajemství jejich očí, Testament mládí, The interview, What If, Věčně mladá. 

A přijímám sama tipy na cokoliv fakt dobrého!

Žádné komentáře :