sobota 26. března 2016

občas očichal ježčí mládě.

včera přijela sestřenka a její rodinná crew. vyhandlovala jsem od ondříka deset hubiček za velkého čokoládového králíka. jinak už se se mnou nemůže ňuchňat a hubičkovat jako dřív, protože je už prý předškolák! tak a mám to. || večer jsme pak byli u lišky&davida. bylo nás šest. to je skoro jak od poláčka. u lišky jsem očuchala krém a olej od nuxe. to voní báječně! už bárbí mi o tom básnila... || včera jsem vyrazila do drogérie na lov nějakého vhodného pleťového séra. věc je ovšem ta, že nemám ani ponětí, které by bylo to nej, nic jsem předem příliš nestudovala, a tak jsem šla na blind. a nebyla vůbec z ničeho moudrá. mám teda v merku jedno od yves rocher, ale není to definitivní výběr. any experience? je mi lehce přes třicet a mám smíšenou pleť, 

ráno jsem byla vzhůru brzy, jelikož badboy vstával a jel přezout nějaká kola a pak pomáhat tonymu&sis na stavbě. dočetla jsem jeden díl správné pětky a začala další. a tím mám pocit, že jsem přečetla všech cca pětadvacet dílů této skvělé série. eni blyton je od páté třídy má favoritka! myslím autorka. být její dcera či manžel, házím na ni kozí bobky. || v poledne jsem navštívila v nemocnici badboyovu mum, strávila jsem tam s ní příjemnou hodinu, a pak se vydala zpátky za svými psími kluky. || pouštěla si nějaká youtube videa, četla si, vyrobila brokolicové pesto se slunečnicovými semínky, takže jsem si na těstovinách dost pošmákla, vzala psí kluky ven, a plánovala zbytek dne doma. avšak měla jsem tak nečekaný hovor, že jsem nakonec skončila nad bezinkovou limonádou a pressíčkem v jedné místní restauraci. totiž. před sedmi týdny jsem s mojí kamarádkou m. neměly ani jedna příliš dobrý den, byly na sebe do telefonu trošku protivné, já ukončila hovor slovy, že nikam teda nejdu a zavěsila jsem. nicméně jsem to brala tak, že se obě z toho vyspíme a všechno bude ok. měla jsem doma takovou sešlost, kam jsem i ji chtěla pozvat, ale věděla jsem, že ten víkend má být  v praze, tak jsem nepsala. a pak jsem se následně dozvěděla odjinud, že jsem prý měla být sprostá a že čeká omluvu. tak jsem se šprajcla a neozývala se. nejsem na své přátele sprostá! dnes jsem se dozvěděla, že takhle to podané nebylo. a že se jí po mně hrozně stýská. a tak jsme strávily tři hodiny u povídání nad kávou a bylo to moc milé. 

zítra snad první inline brusle. a stane se z nás zase domácnost o jednom pejskovi. až je mi to dost líto. téra

Žádné komentáře :