pátek 25. března 2016

protože je volno.

takové to moje oblíbené ráno, kdy jsem sama doma, provádím procedury jako je barvení si vlasů, plácání pleťové masky na obličej, dlouhá koupel se šumivkami a sakra napínavým dílem správné pětky, lol. k obědu si chystám tofu burger. a já že jsem někdy měla něco proti ustanovení velkého pátku státním svátkem? včerejší pracovní den byl docela dlouhý, když počítám i následnou zastávku v lídlu cestou z posledního kurzu, dorazila jsem domů po půl osmé. ale koho to štve, když má za sebou príma den a čtyři dny volna před sebou? pokládám moc otázek... || jediná kaňka v horách. dvě hodiny. milé hodiny. a pak matka mláďat zapřede hovor. proč že se ti postarší lidé vlastně učí cizí řeč? cestují? tak říkám ano, cestují hodně. a ona kontroluje my už jsme docestovali. a já se tážu proč. tak vy nevidíte, co se v tom světě bojí, my už nikdy nikam nepojedeme, abych se bála, že mi holku někde zastřelej? a zahrne migranty všemi možnými vulgárními slůvky. úplně zmrznu a nevěřícně hledím. fakt takhle spouští přede mnou? vždyť mě nezná. to jako chodí a rozsévá tyhle názory běžně? a pak přijde na řadu honorování prezidenta, že on jediný proti jiným kašpárkům je schopný. je mi nevolno. a tak se nadechnu a pravím, že se mi o prezidentovi mluvit nechce, nedělá mi to dobře, a ač nikomu nic špatného nepřeju, u něho doufám, že do konce mandátu skoná. čímž ukončím konverzaci a vysvětluji dětem budoucí čas, abych za patnáct minut odjela. uf. || ale pak mám milou hodinu se slečnou, co má v hlavě plno rozumných názorů a milý pohled na svět. || večer lumber koubek nevychytal nulu a další pořízkové nevstřelili branku, a tak jsme se skotskem prohráli. navíc zemřela fotbalová legenda johan cruyff, takže to byla další černá fotbalová kaňka. || a trochu veseleji! včera jsem byla pro nějaké malé občerstvení k fotbalu, na který jsme šli hledět k mým padres, a okoukla jsem v lídlu regál s novým kosmetickým sortimentem. nevypadá to vůbec marně. krém na ruce voní snově, ale já si jedu manufakturu, takže na tom zatím nic měnit nehodlám. bb krémy měly špatnou recenzi a navíc si nejsem jistá, že chci na svůj obličej plácat něco, co stojí šedesát korun, prostě tomu moc nevěřím. ale nějaké odličovače určitě vyzkouším. téra

2 komentáře :

Aranel řekl(a)...

Tohle zažívám u rodičů. Ani den bez zlých xenofobních slov. Přitom moji rodiče jsou jinak tak hodný lidi - je mi to líto, je.

téra řekl(a)...

Aranel, smekám, slyšet to ještě od svých blízkých, nedala bych to.