úterý 8. března 2016

stáří přichází.

já vám mám období. léky na psychiku, seříznutý prst a něco se zády. toť můj trojboj. haha. včera si tak krájím batáty, zakrojím a vezmu to i s vrškem palce. no paráda. nejdřív přemýšlím o cestě do nemocnice, ale pak si představím tu situaci dobrý den, já jsem se řízla, a tak raději hledám v útrobách své lékárničky obvazy. a dnes už jen krásné rockabilly náplasti. navečer poslední kurz. a najednou cítím bolest v zádech. můžu chodit, nemůžu sedět. a když zrovna sedím, nemůžu vstát. desetiletý ivan na bolesti zad starý lidi hodně trpí, viďte? wtf? jedu domů, tak si tak potichu skuhrám. dokonce si dám i vanu, prý peklo na záda, ale badboyovi, který je znalcem bolestí zad, to prý naopak pomáhá. tak to zkouším. paráda. úleva. pak si zalézám do postele s knížkou předčítač. dočítám ji, ale pohnout se nemůžu. tak já fakt pojedu na pohotovost. volám našim a tatínek pro mě přijede. ležím na posteli jako ten lazar a badboy mi navléká kalhoty, obouvá boty. na neurologii dostávám injekci, soukám se do auta a vracím se do postele. dnes je to maličko lepší. musím zrušit divadlo. chjo. ale neumím si představit, jak sedím, aniž bych měla hozené nohy u sousedů v křesle. to zkrátka nejde. a zítra se chystám na jednou autorské čtení. tak uvidíme, zda bude lépe. každopádně fungovat pracovně musím. za chvíli odjíždím. || a mám konečně nejkrásnější cindy-lou manizer od thebalm. miluju. život je tak krásnější. téra

Žádné komentáře :