středa 16. března 2016

tady je to moje.

instagram.com/terkalovescoffee
v minulém příspěvku jsem zveřejňovala instagramový snímek části kuchyně, který mě inspiroval. a tohle je ta moje nová polička. fotka je těžce nekvalitní, ale pro představu snad dostačující. stavila jsem se včera na chalupě pro vrtačku, vrtáky i hmoždinky. ale zapomněla jsem kličku k vrtačce. naštěstí má můj badboy ruce jako dřevorubec, tak si nakonec poradil dřív, než jsem se stačila rozplakat zoufalstvím, že budu čekat další den. nejdřív badboy zprovoznil chodbu. to znamená, že smontoval nástěnný kovový věšák s policí a přivrtal na stěnu. a já si nahoru přinesla takovou tu kulatou retro škatulku, která vypadá jako na klobouky. a pak retro papírovou tašku, do které jsem prostě dala pičičandičky typu čepic a rukavic. a pak už kuchyň. málem jsem nedýchala, když to všechno připevnil. udělala jsem debordelizaci na kuchyňské lince. mým dvěma hodobóžovým poličkám jsem maličko ulevila a část svých plechových škatulek, taubulku, pressové hrnečky, sítko na čaj ve tvaru sobíka, konvičku, některé čaje, skořici, šalvěj, cukřenku a desku karla kryla si přestěhovala sem. ještě mám hned vedle na stěně nové/staré retro hodiny, které aktuálně nejdou. koupila mi je mum do prvního podnájmu, takový ten provence styl. vím, že to spousta lidí nemá rádo, ale mám pocit, že tohle se ke mně náramně hodí a já se v tom cítím nejlépe. ani nevím, kdy a kde jsem pojala tak vřelý vztah k věcem, které vypadají, jako by z chalup vypadly. ale miluju venkov. hodně pak anglický venkov. mám ráda věci s historií, patinou. a nejradši bych žila v nějaké chalupě, resp. venkovském domku s krásnými okny, kamny, dřevěnou podlahou a zahradou, kde by mě třeba začaly bavit zahradnické práce. haha. když sjíždím k nám do vesnice, kde máme chalupu, hlava mi nebere, proč si lidi staví hnusné růžové/oranžové/zelené domky a proč neexistuje ministerstvo estetiky, které by to zakázalo. vůbec se u nás nedodržuje ráz venkova. volný pozemek, prsk ho tam s domkem postaveným za dva měsíce (dobře, přeháním). když jsem jedno léto strávila na anglickém venkově, líbilo se mi, jak i mladé rodiny dodržují tamní ráz a rekonstruují citlivě staré stodoly. u nás frčí hnusná bílá plastová okna, relativně křiklavé barvy a něco, co se zkrátka do vsi moc nehodí. || tak jsem zase něco zkritizovala.

tiše se raduji z toho, že mi dnes pošta doručila makeup od značky revlon a k tomu vzorek jednoho z parfémů od burberry. stejně na body asi nic nemá. ani london mi už tak nevoní. a předevčírem jsem měla ve schránce zapečený mono stín od značky ubub, a mám pocit, že potřebuji další. || čtu knížku ilustrátorka a jiné povídky od lenky sobotové. jako náplast za fatimu. chystám se zkouknout film amadeus, prý se mi bude líbit. říkal taťka. ale poněvadž je tříhodinový, nechám si to na víkend. téra

Žádné komentáře :