neděle 6. března 2016

tak, prej je to tak...

milý víkend. v pátek jsme si s míšou definitivně stanovily, resp. potvrdily datum pro náš výlet do varšavy. můj úkol zajistit jízdenky na vlak, ona přes airbnb najde ubytování v centru. || navečer jsem odvezla badboye a jeho mum na ples do města, kde měla svůj abibal jeho sis. cestou zpátky jsem si poprvé koupila arizona ledový čaj, dobře, dejme tomu, že mě snad víc než ten obsah lákal obal. ale obsah byl vskutku dobrý. a pak jsem se tak povalovala s knížkou, vymýšlela, jaký si pustím film, dala si koupel, a tu mně zazvonil telefon a badboy mi hlásil, že se tam potkal s důšou. a za chvíli se my dvě domlouváme na rychlé kávě. sedám do auta a jedu. o půl desáté ji nabírám a usalašíme se nad chai latté a zeleným čajem. o půl jedné padám za vlast. ráno jsem brzy vzhůru, jedeme do polska. pro jednu konkrétní věc, kterou za tři minuty máme. a slibuju kač, že se kouknu do tamního rossmana, zda nemají další odstíny šestnáctihodinové rtěnky od rimmelu, které u nás nejsou. nemají ani ty, co máme my. prostě tyhle rtěnky nevedou. vystojím opět důlek u stojanu bourjois, kde mi v přepočtu vychází, že ty jejich tvářenky vyjdou cca na čtyři stovky. nejspíš si ji objednám z e-shopu elnino, kde vyjde na stovky dvě. zpátky do čr. nabíráme psího kámoše. pak duo sis&tony a jedeme do pardubic k sestřenici a její rodině. hrajeme stolní fotbálek, nejvíc si ujíždíme na dětské vzdělávací literatuře a mluvící propisce, která k tomu náleží, děláme vědomostní kvízy. půjčuju si dvě knížky a dnes začínám číst předčítač. film byl úžasný, kniha nebude určitě o nic méně. v podvečer mám sraz s pirátem. mojí spolužačkou ze střední, se kterou jsme si náramně notovaly. tři hodiny sedíme v útulné kavárně, dáváme si vafli a kávu. dnes ráno konečně zkoukávám film true story. začala jsem minulý týden, ale bylo to v tak šílené kvalitě, že jsem musela hledat jinou verzi, bohužel jsem našla jen tu dabingovou. ale jsem ráda, že jsem film konečně viděla. strašně zajímavá dvojice v podání jonah hill a james franco. || před polednem jsem si po x měsících vyrazila na bazar. a už to zase asi nějaký čas neudělám. nějak mě nic nezaujalo. přinesla jsem si z tama jarní bundičku, celá černá, jednoduchá, nezahřeje. a o to jde. haha. téra

2 komentáře :

Aranel řekl(a)...

Ach, jarní bundičku bych potřebovala... i když já spíš kabátek.

téra řekl(a)...

no já bych ráda trenčkot, černý, ale tohle mi padlo do oka hned, dá se pod to vzít dlouhá košile nebo cardigan a vypadá to velmi fešně :) kam za nějakým hezkým trenčkotem?