sobota 9. dubna 2016

alone.

hello. || užívám si všechnu tu samotu. ale musím říct, že se už těším, až badboye po dvou dnech za chvíli uvidím. je osm. vůbec nevím, jaké jsou plány na večer, zda někam se sis&tonym vyrážíme, či zůstáváme doma. jediné, co s jistotou vím, že mám šílenou chuť na maso! tři dny zpět jsem se rozhodla, že si pofrčím na bílkovinách. dva roky zpátky mi hlídání si bílkovin ve stravě dalo dolů jedenáct kilo. a protože nejsem příznivec masa a ještě k tomu jím vesměs jen veganskou či vegetariánskou stravu a k tomu hrozně nepravidelně, nikam se nepohnu. nakoupila jsem si knackebroty, zlikvidovala pečivo, a nakoupila kupu věcí obsahující bílkoviny. a dnes jsem dostala šílenou chuť na maso. u mě dost neobvyklé. ještě nevím, jak s tím naložím. || právě jsem včera mířila do supermarketu s tím, že koupím jen kávu do pressovače a psímu kámošovi nějaké to pošmáknutí. a místo toho jsem odvážela dost velký nákup. navíc jsem si skákla do déemka pro čistič štětců od ebelin a oční krém. a koupila si po dlouhé době nový top. a badboyovi pak ponožky s batmanem. přesně pro něho! lol. || večer mě navštívila liška, což bylo moc príma, počajovaly jsme, popovídaly, a pak se ona odebrala domů a já na kutě. zjistila jsem, že film wilde jsem už viděla, takže jsem si ho znovu nepustila. místo toho jsem si četla. dnes ráno jsem dočetla právě do tmy od anny bolavé. úžasná záležitost. sběr bylin jako nosné téma. ten příběh je plný melancholie, tak trochu naděje, krás přírody, mezilidských vztahů a místy mi z toho mrazí. || teď už se směju u poslední aristokratky od evžena bočka. a čekám, až se mi dostáhne film amélie z montmartru. honestly? nikdy jsem ten film neviděla. ta herečka je mi krajně nesympatická. ale dnes mám nějak chuť si film pustit. tak jo. téra

Žádné komentáře :