pátek 29. dubna 2016

karle, hynáku, tyle!

po pár týdnech parádních pocitů a nezmarství na mě dopadla únava. tak si dnes tak pospávám. || včera se mi dostal do rukou čtenářský deník na opravu. kontrolu gramatiky a stylistiky a zhodnocení, zda tento počin může být položen před studentovu češtinářku a lze očekávat dobrou známku. no twl! myslím, že by jí měl přinést pugét a poukaz na thajskou masáž, a ten čtenářák jí dát jen tak by the way, třeba si ho nevšimne. slovní obraty - balada vodník - vodník odhlavil dítě. slovo odhlavit mě bude strašit ještě hodně dlouho. otěhotněla se! otevírám další soubor, který nese název karel hynák. přemýšlím, kdo se pod tím bude skrývat. ááá, karel hynek mácha. u každé knihy byla zajímavost. nejčastěji takováto - byl podle toho natočen film, obsahově nic moc, ale dá se to. u knihy RUR od čapka, pak v zajímavostech znělo, že karel umí. u máchy byl odkaz na použitou literaturu josef kajetán tyl. prostě pohoda. brečela jsem smíchy. poté jsme si poplakaly smíchy s bárbí po telefonu, která svého bratra peskovala, a jeho reakce byla taká, že někde objevil původ slova odhlavit a zaslal mi výklad. od včera tak máme s bárbí pocit, že neobjeví-li se v naší komunikaci slovo odhlavit a otěhotnit se, nezazní-li tam jména tyl, karel a hynák, bude to všechno takové mrzké. || avšak na to konto mě napadlo včera, kolik literatury jsem ještě nečetla. a že třebas farmu zvířat od orwella znám teoreticky dokonale, ale nečetla jsem ji. takže napravit. || kosmetické značky dermacol a rimmel se už pár měsíců pyšní produkty na rty, které přežijí snad i hurikán. tak jsem si tuhle jednu dvoufázovou krasavu před vánoci pořídila. vydrží dost, ale že by vydržela celou noc, zvládla raut, pití, jídlo. to zase ne. v úterý mi dorazil lipcream od značky anastasia beverly hills. to je to, co vám na rtech vydrží každou pohromu. hned jsem ji doma otestovala, nanesla na rty a jednou obtiskla do ubrousku. večer jsem si zalezla do vany. rtěnka drží. myju si vlasy, mýdlem z černého uhlí čistím obličej. vylézám z vany, rtěnka drží. beru micelární vodu, rtěnka drží. beru odličovací olej na oči, rtěnka konečně kapituluje. i když tmavší rty mám stále. ve středu ji u mě testuje moje sis. na odlíčení potřebuje opět olej. můj swatch na ruce dostávám dolů odlakovačem na nehty. kvalitka. takže pokud hledáte něco, co vážně vydrží a nemusíte to upravovat každou hodinku, stázku směle doporučuji. || ve středu jsme se vydaly se sis do místní knihovny na přednášku reportéra petra voldána o jižní koreji. bylo to super! tyhle zeměpisný věci miluju. a poznatek? že nejoblíbenější české pivo v koreji je primátor a ježek. a bohemistika je druhý nejoblíbenější obor na tamní fildě, hned po polonistice. a dělají tam i svíčkovou, jen kromě knedlíků a masa k tomu dostanete i vařenou brokolici. téra

Žádné komentáře :