úterý 5. dubna 2016

když se to dít nemá.

špatné věci se dějí skvělým lidem. a to mě moc mrzí. těžko se o tom více rozepisovat, když se to netýká přímo mě. a byť o mém blogu většina lidí kolem mě neví, nepřísluší mi psát o vážných věcech týkajících se jiných. ale věřte, že je mi aktuálně moc smutno! || přitom ten den tak mile začal. mám poslední dobou čím dál prapodivnější sny. a je to mix všeho možného. ráno to vždy vyprávím badboyovi. zrovna předevčírem sen o tom, že jsem otevřela noviny a tam byl článek o tom, že ve věku dvaačtyřiceti let zemřel andreas goldberger. vyděsilo mě to natolik, že jsem po probuzení šla kontrolovat sportovní portály. a jen jsem zjistila, že se v únoru stal otcem. uf. badboy mi dnes ráno přinesl snídani do postele, což znamenalo, že musím otevřít očka a začít fungovat. ale nesmírně jsem si pak užila dopoledne, které mám přeci jen volnější. nejdřív jsem sjela do jazykovky pro knížku a dostalo se mi krásných lichotek. takže brý. pak na poštu. dorazily mi štětce. jsou hebké jako můj psí kámoš těsně po ostříhání. nastalo velké mazlení se štětci. a pak jsem sjela do déemka, kde dnes končila akce rimmel matchperfection + báze za cenu makeupu. vzhledem k tomu, že tenhle rimmel je moje stálice už léta, a zase bych ráda vyzkoušela novou bázi, rozjela jsem se do nákupní zóny. jakože revlon, který jsem si pořídila, je fajn. ale na tenhle rimelí mejkap nemá. a rovnou jsem si pořídila poprvé v životě sérum na obličej. zatím jen od balei, ale někdy začít musím. || velká radost v podobě knihy fatima, kterou jsem nedočtenou zapomněla před třemi týdny v praze, dnes mi ji sis přivezla a já ji během oběda dočetla. || bylo krásně. slunečno. dnes jsem poprvé vyrazila bez bundy. říkala jsem si, jak je to odvážné, ale spousta lidí si vykračovala jen v tríču, či kraťasech nebo žabkách. dokonce. téra

Žádné komentáře :