pondělí 11. dubna 2016

kolikrát se ti může stát.

pracovní den príma. uprostřed dne famózní káva. bavilo mě to dnes od začátku do konce. || měla mi dnes přijít bárbí. měla jsem pro ni dodatečně k narozeninám rtěnko-lesk istanbul od nyx, ale chtěla jsem jí koupit ještě nějakou rtěnku a tvářenku. takže jsem vybrala máslíčko od astoru a krásnou tvářenku od freedom. no a pak jsem si tak kráčela k pokladně a najednou tam na mě vyskočila tvářnenka od značky uma v naprosto perfektním odstínu. za pade. poslední. v akci. málem na mě házela prasátka, jak moc chtěla ke mně do košíku. já vážně nemohla vzdorovat! navíc je mi tahle značka moc sympatická. mám od nich rozjasňovač, který už mi dochází a sype se, a rozhodně si koupím další. navzdory tomu, že teď si jedu ten od thebalm. // po sedmé už u mě zvonila moje blonďatá kamarádka. vážně ji miluju. protože mi to vždycky tak strašně moc nějak uleví. můžu se jí svěřit úplně se vším. a i když se nevídáme každý týden, vážně se máme strašně rády. a pokud přemýšlím, kolik blízkých přátel vážně mám, tak čtyři. a pak samozřejmě spoustu přátel, se kterými je mi také skvěle. a ona patří mezi ty nejvíc blízké. jen jsem to sem měla potřebu napsat. protože mi dnešní večer s ní dal zase podnět přemýšlet o lidech kolem sebe. téra

Žádné komentáře :