úterý 19. dubna 2016

ne. tohle mě vážně nebaví.

dnes jsem na poště potkala svoji spolužačku z lavice. ze základky. prý se jí helen doron vůbec nezamlouvala. byly se podívat. a ne-e. tak prý by ráda dala dcerku ke mně. to mě těší. a tak dáváme dohromady na příští školní rok jeden nový kurz v našem městě. ačkoliv tady už dlouho neotvírám nic nového a léta jedu to své. už teď v dubnu mě to všechno příjemně děsí. protože se toho rýsuje prostě moc! navíc jsem dnes obdržela mail, že kvůli grantům, o které si budou moci firmy žádat, si budu muset udělat cae. přemýšlím o tom už dlouho, doposud mě nic netlačilo. ale protože jsem šílený stresař a mám pocit, že když do toho narvu tolik peněz, u zkoušky omdlím a umřu, bude to přeci jen škoda. takže můj prázdninový cíl je pilovat slovní zásobu. už dvě hodiny se piplám s testy na netu a všechny jsem dala. ale určitě je lepší ten prosincový termín. haha. a to jsem si říkala, že od září věnuju jedno dopoledne kurzu němčiny, na který se přihlásím. kupodivu mě dnes namotivoval fakt, že jsem v jedné firmě slyšela technického ředitele telefonovat v němčině a pochopila jsem, o čem se hovoří. takže přeci jen nejsem ani po letech neněmčinování třeba zcela marná.

za měsíc se chystám opět do prahy. chtěla bych jít na warhola, pokud bude výstava ještě aktuální. musím probádat. a měl by být knižní veletrh. nikdy jsem na něm nebyla, a tak by mě to i zajímalo. btw aktuálně mám chuť na murakamiho hon na ovci, p.s. od ani geislerový, a kafe a cigárko od marušky doležalový. a padesát dalších knih, které tu mám na read-listě. || v praze jsem se snažila být kosmeticky rezistentní. čuču mě nepustila do žádného obchodu téměř. málem jsem se zřítila ze schodů, když mě čapla za ruku a rvala od vstupních dveří do sephory. je to zlatá holka. vzhledem k absenci značky catrice v našem místním rossmanovi, jsem usoudila, že praha jí disponuje všude. první zastávka ve florentinu. ale světlejší odstín, tedy ten lahodící mé barvě pleti, byl vyprodán. v sobotu při čekání na mhd jsem zaběhla do harfy. tam byla sice moc milá paní prodavačka, za to catrice nikoliv. takže to jistí dekorativka.cz. ale můžu vzít jed na to, že mi určitě dost nechtěně a omylem přistane v nákupním košíku něco od milani, a to prostě neovlivním! aktuálně miluju svoji novou paletku od avonu. překvapivě práší jen minimálně. mnohem méně než třeba naked2 od urban decay nebo slíčí paletka. a ty barvy! 

dnes pokračuje má úklidová mánie. přerovnala jsem spodní regál své šatní almáry a zjistila, že není zasáhlý červotočem a tudíž v něm mají moje spací úbory dobré uskladnění. jen jsem z nich musela vymodelovat lepší kupičku. || včerejší kup cizrnových pomazánek v lídlu považuji za svačinový orgasmus. chutnají mi snad více než ty moje diy. a za pár korun. přestává mě v lídlu zajímat kosmetika, jdu po džemech a cizrně. || téra

Žádné komentáře :