sobota 30. dubna 2016

nech brouka žít.

ráno mě vzbudila nafrněná, kterou mám jako vyzvánění na telefonu. a pak mi badboy přinesl snídani do postele, nicméně mi řekl, že mám vstát a vzít ho na benzínku, kde nafoukne letní pneu a vzápětí mi je pak vymění za ty zimní. a tak jsem si nechala snídani u postele a celá rozčepýřená jsem dělala parádu na dost plné benzínce. teď jsem si užila převlékání postele, mám hned chuť se do ni zase vrhnout. hledám postřehy odjinud na youtube. chtěla jsem si pustit některé z irska či skotska, ale nenašla jsem nic. tak snad archív čt. || čtvrteční výměna sms s macem. odepsala jsem, že v pátek s nimi do hospody nejdu. jeho reakce, že naše přátelství jde do kopru, když nechodím do těch hospod. v pátek mi pak napsal tak snad se někdy zase uvidíme, brouku. říkám mu, ať s námi vyrazí na čarodějnice. vyráží jinam, kde je super diskotéka prej. štve mě, že mu ve skutečnosti nejde o naši společnost jako takovou, ale o to být někde, kde může okukovat ženské a my jsme jen taková přidaná hodnota. tam, kam jdeme my, nejspíš žádné šťávy, jak on jim říká, nebudou. u nás je jedna taková legendární hospoda, kde se scházel hodně profkláklý spisovatel s jeho partou a trénoval tam na saxofón. stylová hospoda, jako kdyby vypadla z doby dávné. chodíme tam rádi, jen on prská, protože tam dle něho jsou jen štamgasti a žádné cizí kočky. || my dnes míříme na odpoledne na chalupu. občas mě napadlo, jak by bylo skvostné mít chaloupku někde ve stráních na horách. ale na druhou stranu naše chaloupka je ve vesnici cca. třináct kilometrů od mého města a je to prostě na dojezd, můžeme tam tedy trávit o to víc času. a v létě nejsem limitovaná svojí prací, protože některé kurzy učím v čska, což je z tama jako kdyby kamenem dohodil, a moje město je do patnácti minut autem. paráda. || je slunečno, takže se raduji.a příští týden bude týden skvělých setkání. téra

Žádné komentáře :