neděle 3. dubna 2016

nemusíš s láskou, stačí s citem.

protože inspirace a následné posouvání se dál musí být! a prý mi spousta přátelství bere energii. a tak bych si to měla srovnat. prý a kolik máte blízkých přátel? odpovídám že třeba dvacet. a pak kupu kamarádů. jenže to že mi byli blízcí tenkrát, neznamená, že mi musí být blízcí i teď. a to je fakt. a tak bych měla přehodnocovat. protože mi některá vůbec nic nedávají. jen stereotypy. dejavue. ne odstřihnout. ale vídat se, jen když je chuť. ne protože se to jednou za čtrnáct dní musí. a když to nevyjde, druhá strana má nafouklou pusu. a taky se odprostit od pocitu, že vidím-li se s jedním, poslouchám to pak od druhého. možná proto mi tak vyhovoval leden. měsíc samoty. || do tmy od anny bolavé. krásné. || dnes uvidím živě mallory. to je ta inspirace. a večer pak asi film wilde. narazila jsem na něj náhodou, když jsem zadávala studentům úkol týkající se minulosti orlanda blooma. tyhle životopisné záležitosti, kdy se člověk dozví, jsou stejně príma. 

moje nové botky samochodky mi udělaly mega puchýř na patě. puchýř o velikosti kovové dvacky. dnes tedy návrat k teniskám. || dívala jsem se po letech na miss, abych fandila natálce z thenatiness. baví mě už od huntington beach, a tak jsem z jejího umístění měla radost. i slečna vítězka nakonec potěšila. || a žádná zmínka o kosmu? to by nebylo ono. takže na cestě nová paletka. a taky přemýšlím čím dál víc o krasavě heroine od macu. asi do ní půjdu. téra

Žádné komentáře :