úterý 26. dubna 2016

nový wishlist

nový wishlist

polyvore.com

už si sama připadám totálně trapná. protože toužebně vzdychám po kupě kosmetických produktů. ale já je snad i využiju. aktuálně mě to moc baví! po milani tvářenkách pokukuju už dlouho, asi nakonec nějaké neodolám. s mojí sis jsme se bavily o tom, že bych si k narozeninám moc přála háemkovou tvářenku, tak uvidíme. lol. co si budeme povídat, těším se na otevření nyxu v praze, kam se za dva týdny vydám. mám jeden jejich lipcream odstín istanbul. a upřímně nejsem z něho nijak odvařená. a nedávno jsem sledovala jedno z videí u lou, kde měla stejný názor. ta konzistence je prazvláštní. dáte toho málo, dělá to fleky a prosvítá. moc, je to jako když máte kilo nezasychající hmoty na rtech. ale tenhle odstín na mém wishlistu je boží. uvidíme, co konzistence. modré linky sháním už od dob, kdy jsem viděla ty skvostné u macu, ale mám pro tyhle srandy zase nějaký cenový strop, no ne? takže tahle nyxí mě bere za srdce. tyhle dvě paletky asi nejsou aktuálně ty nej. ale baví mě divočit s barvami a obě jsou to pravé ořechové. přemýšlím o nich... ale nic není jisté. haha. co máte na wishlistu vy? téra

Žádné komentáře :