neděle 10. dubna 2016

přeháním.

včera jsem se opravdu podívala na amélii z montmartru a přišlo to nakonec jako moc milý film. a trvalo mi to cca patnáct let, než jsem se na to byla schopna podívat až do konce. haha. moc jsem chtěla vidět i film the dressmaker s kate winslet v hlavní roli. není herečka, která by byla víc sexy než právě kate. nicméně se mi to podařilo nějak špatně stáhnout, takže ve čtyřicáté minutě jsem měla po filmu a teď čekám na jinou verzi, abych to ještě dnes mohla dokoukat. || objednala jsem si pár věcí z internetu, mimo jiné jsem se rozhodla i pro superstar od adidasu. měla jsem jež už dvakrát a teď bych je moc ráda znovu. a jinak si dávám nákupní stopku. kosmetiky. poslední dobou totiž dost divočím. takže má mi dorazit ještě několik věcí a pak si dám voraz a budu šetřit třeba na cestování. || příští víkend mě čeká praha. divadelní představení manon lescaut v národním divadle. rozhodla jsem se, že pojedu o den dříve a s čuču zajdeme na náplavku a na oběd a budeme se pár hodin jen tak poflakovat, než se usalaším u téry. a druhý den už dívadýlko. téra

Žádné komentáře :