středa 18. května 2016

aby se neřeklo.

vlastně se mi často večer nechce otvírat blogger a něco psát. ačkoliv vím, že co si nepoznamenám, za pár let zapomenu. ale teď si tak žiju. všechno utíká. jaro je boží. a já mám ráda každý den. dnes to byl sice kua dlouhý den, protože ač jsem ho měla mít mile krátký, čtvrtfinále hrajeme zítra v 15.15 a pokud chci vidět alespoň poslední dvě třetiny, musela jsem trošku handlovat s kurzy. a tak jsem dnes dorazila domů ve čtvrt na osm večer, ale zítra budu koukat. juch. || pondělí byl těžce lazy day. jen dva kurzy jsem si dala toto pondělí. to je výhoda pětipondělních měsíců. hned po tom prvním nad čajem u dannyho jsem sedla do auta a dojela za álou, kde jsem v neuvěřitelně stylovém domku byla pohoštěna domácími muffiny, výborným čajem a kávou. hrozně ráda se s ní vídám. povídám. je to takové svěží. obohacující. a pak jsem opět netrefila hráz a dojela do čska zcela odjinud. jako minule. při nejlepší kávě jsem odučila svůj druhý a zároveň poslední kurz toho dne a oddelegovala se domů, kde jsem si pustila skvělý film spotlight. tenhle film mi dává maximální smysl! dlouho mě něco tak neoslovilo. nahlédnutí pod pokličku investigativních žurnalistů, jde vidět, jaká mravenční práce tohle je. a hlavně kauza, která tím byla odhalena! natočeno dle skutečnosti. novináři z boston globe na počátku milénia odhalili kauzu kněžích, kteří zneužívali na území bostonu děti. kardinál law o tom věděl a nezasáhnul. obviněno bylo 87 kněžích! zarážející na tom bylo, že kardinál byl přes mexiko převelen do samotného vatikánu a když zemřel papež jan pavel, sloužil za něho mši. na svatopetrském náměstí protestovala skupinka lidí, kteří byli v dětství zneužíváni kněžími, a policie je vyvedla z území vatikánu. jedno velké pokrytectví! tak už léta označuji církev. 

přečetla jsem skvělou knihu kalvárie od petry braunové. obecně mám její psaní moc ráda. dobrá, dvoudíl česká služka, .... bylo tak pro pobavení mysli, ale pozorovatelka a teď i kalvárie mě zasáhly. skvělé téma. pro dnešní společnost tak aktuální. lesbické vztahy. autorka nejspíš čerpala i z vlastní zkušenosti. přečetla jsem tuhle bichličku za den, nemohla jsem se odtrhnout. a teď čtu chlapec na dřevěné bedně. židoství. polsko. holocaust. oscar schindler. 

mám svoji první rtěnku od značky mac a myslím, že pokud nepůjde o nějakou vážnou pecku jako třeba marc jacobs či chanel, myslím, že už víc za rtěnku nikdy nedám! 

po včerejšku miluji svoji práci ještě víc. pozdě zrušeny dva kurzy. takže zaplaceny. a mně spadlo do klídna hokejové utkání mezi naším týmem a týmem heltvétského kříže. a byla to podívaná. téra

Žádné komentáře :