neděle 29. května 2016

když vím, co chci.

dočetla jsem knížku od petry braunové klub radostí dnešního dne. totálně divný konec. ale četlo se to jedna radost. rozhodla jsem se, že si dám chvíli od braunové pauzu, než se pustím do dalších věcí. v pátek jsem zakotvila po druhé hodině na chalupě a měla šest hodin k dobru, než dorazí na kávu moje sis, a tak jsem přečetla p.s. od ani geislerové. nutno podotknout, že přebal a ilustrace to má skvostné. obsah dle mého soudu slabší. byly kapitolky, které se mi líbily moc, a pak jich byla značná většina těch, které mě vůbec neoslovily. a jak jsem si tak seděla u té naší chalupářské knihovny u našich v ložničce, vykoukl na mě jan werich a jeho italské prázdniny. při čtení jsem s ním a jeho dcerou cestovala do itálie, jednou jsme si zabouchli klíče v autě, pak jsme se kochali galerií ufizzi, obdivovali italskou architekturu, památky a umění. cestovali až do říma, popíjeli kávu. a zpátky domů do československa 60. let se nám teda příliš nechtělo. || a pak už přijela sis, přivezla mi ukázat novou slíčí paletku, která je skvostná, seděly jsme v pergole až do půlnoci, vypily dvě kávy a bylo to moc príma. || sobotu strávil badboy právě u sis&tonyho na stavbě, takže jsem opět trávila sobotu sama se svojí psí partou dál na chalupě. a vlastně mi to vůbec nevadilo. tím, že je tam televize, jsem viděla programy jako už dlouho ne. jižní korea očima petra voldána a podobné cestovatelské/kulturní počiny na dalších programech. nachystala jsem tzatziki, sepsala seznam toho, co musím v následujících pár dnech udělat. viděla film láska přes internet, zatoužila mít stejné knihkupectví na růžku, pak začala bouřka, večerní naplánované grilování bylo ohroženo. ale nedali jsme se, bouřka i déšť odezněly. přijela liška&david, sis&tony, dávali jsme si pesto na topinky, dělali si legraci ze všech poplatků, taky z andreje, grilovali jsme, užívali jsme si, že jsme všichni spolu. zároveň s krbem jsme topili i ve světnici v kamnech, my si pak večer s badboyem pustili finále ligy mistrů a fandili atleticu, což jim bylo tentokráte houby platné. madridské derby vyhrál ten profláklejší real. musím říct, že bych ronalda i pepeho občas propleskla. takhle velcí! || dnes jsem si vypsala z business result advanced všechna slovíčka a fráze, která si nejsem schopná zapamatovat, seznámila se v hydepark civilizace s irinou bokovovou, která mi přišla tak sympatická a tak chytrá, že jsem se doma pustila do hledání informací o jejím životě, zjistila jsem, že na jakési čekačce má česká republika ještě dalších devatenáct památek, přečetla jsem si něco o lichtejnštejnsku, které se stejně jako dalších bambilion míst zařadilo mezi místa, která v životě potřebuji navštívit. začala jsem poprvé v životě číst vejce a já od betty mcdonald, což je neuvěřitelná legrace. rozhodla jsem se, že si koupím od bourjois cc cream, což je mé jediné červnové marnivé přání, které si splním. || takže jo, fajn jsem se měla! téra

Žádné komentáře :