čtvrtek 12. května 2016

než vykouří se pára.

čekám, až mi malinko vystydne vana, a pak se vrhnu do vln. || takže jsme si odbyli povinnost napsat o koupeli a jedeme dál. || zase je už čtvrtek, mám za sebou čtyři príma pracovní dny. a zítra jen jeden kurz. od deseti. a jinak víkend. který si teda tak trošku protahuju i v pondělí, kdy mám tentokráte jen dva kurzy. a pak pojedu za álou mrknout na její domeček. || zítra se chystám na víkend do prahy. večer budeme na terase s kate&chandlerem&terkou&janičkou grilovat. v sobotu mám v emě sraz s čuču, doufám, že nebude lít jako z konve, protože chceme na náplavku a čuču navrhovala i šlapadla. také jsem plánovala jít na výstavu andyho warhola, ale před chvílí jsem zjistila, že je to až od 13. června. ale je v praze open house praha, loni jsme prošly s čuču&péťou invalidovnu, uvidíme, kam nás vítr zavane tentokráte. a přemýšlím o veletrhu knih. také trošku marnivě do nyxu, chtěla bych si pořídit vivid bright linky v modré. a pak už dost nakupování! || tak jo. vana je už akorát. lol. téra

Žádné komentáře :