pátek 20. května 2016

ňuňu.

dnes jsem viděla živě kanken batoh a připadá mi dost cool. ale to nic neznamená. || miluju knihovny. to se ví. hlavně tu naši. včera hledám další knihu od petry braunový a paní knihovnice na mě volá víte, jak jste měla před pár měsíci půjčený brooklyn? dám vám tady rezervaci na velmi podobný příběh, chcete? jasně že chci. a pak jsem před chvílí půjčila jednu knihu, ale myslela jsem na vás, že by to mohl být váš šálek kávy. dám vám na to taky rezervaci. tomuhle říkám parádní přístup. znát své čtenáře. a to je naše knihovna opravdu velká, skvělá a plná čtenářů. || včera mi opět spadl do klína hokej. hokej, který byl pruhovanými, zaříznut. je škoda, že hrajeme skupinu skvěle a pak stačí jeden zápas a všechna píle vyšla vniveč. večer mi pak dorazila bárbí a bylo to prostě nejvíc skvělý. tohle je pro mě tak zásadní přátelství! || a dnes moje dvě cestovatelky, se kterými jsme probádaly londýn ze všech možných stran. podzim bude waršava, ale naplánovaly jsme i nějaké menší výletíky. || první rtěnka od macu heroine. miluju! || a víkend. musím nastudovat víc o karlu IV. a zkouknout nějaký dokument. znám jen trošku té jeho místní architektury. mám ve své knihovně dějiny umění - umění na dvoře karla IV. || a teď už čekám sis&markét. budeme se mazlit se štětci, vybírat paletku stínů pro sis, a plavky pro mě. téra

Žádné komentáře :