úterý 24. května 2016

problémy mojí generace.

mně to počítání nikdy nešlo. a tak se stalo, že jsem už měsíc objednaná na zítřek k zubaři, chválila jsem si, jak si přehazuji jen jeden kurz na dřív, a včera před usnutím mi došlo, že přijdu ještě o jednu hodinu. měsíc jsem si ty časy nesrovnala. radost ze zítřku, protože se k dentistovi těším. otisk na korunku a snad už příští týden mi bude na mém chrupu opět sedět. a cestou zpátky se stavím v lídlu pro ponožky s plameňáky. chraň vás ruka páně být rychlejší! || tři hodiny k dobru dnes. tak jsem se těšila, že je strávím v lůně přírody, to jest na chalupě, s knížkou v pergole. jen jsem si dovařila těstoviny s domácím pestem, spustila se taková průtrž, hromy, blesky, téměř jsem chránila vlastním tělem střechu, aby ji nesmetlo tornádo tak jako tu ve vesnici přes kopec. realita byla taková, že jsem se válela na gauči pod dekou a četla si. a taky jsem viděla sue thomas, což sleduji vždy v létě a mám pocit, že se pořád točí dokola ty stejné díly, a sue toho fešáka jacka snad nikdy nedostane. lol. || kniha petry braunové je moc dobrá, ačkoliv těch divných osudů je tam nějak moc. jsem zvědavá, co z toho vyplyne. || zbyla mi vskutku sympatická kupa oblečení. řekněme kupka, protože už toho vážně není mnoho. a teď projíždím aukro a bazary, kde bych objevila takovou tu kredencoidní jednobarevnou šatní skříň jako když vypadla z dob dávných. ke mně se žádné vestavěné skříně nehodí. ráda bych se tak zbavila své vintage šatní skříně, která nemá místo, a štenglu, který mi připadá studentský. koupila bych si ještě jednu komodu, a tím bych i v ložnici udržela totálně minimální počet všeho. a tak hledám. || včera mi volala maminka jednoho mého studenta, chtěla přeložit citát. tak se jí ptám, zda to bude tetování. a dnes mi ho hrdě ukazuje. protože týpek, co mě dělal poslední tři tetování, odletěl na druhou stranu světa na nějaký ten měsíc či rok, a já bych ráda mezi má tetování na ruce vodovky, zeptala jsem se na tohoto tatéra. mám na něho kontakt. ale uvědomila jsem si jednu věc. není asi úplně ok si nechat potetovat v podstatě půlku ruky těsně před létem. tak podzim. téra

Žádné komentáře :