úterý 10. května 2016

tak jsem si to našla ve slovníku.

dneškem jsem dospěla! na chvilku. zachvátil mě pocit, že mám aktuálně vše potřebné kosmetické a nepotřebuji víc. jsem zvědavá, jak mě bude tenhle pocit zachvacovat v sobotu v nyxu. || dnes jsem dostala od ministudentky šeřík a obrázek minnie a prý je angličtina její nejmilejší kroužek. stejně tak to má prý i další minižačka, judo je až za anglinou. tak brý. a pak jsem si už frčela vyzvednout na poštu nové adidas superstar. mám je už potřetí a jsou prostě boží. pravdou ovšem je, že masírka zafungovala dokonale. a to mám pocit, že jsem hrozný originál a jedu si jen tu svou. a pak se všude na ig objevují bílé superstarky a já vzpomínám, jak byly super, a jak jsem si tenkrát první kupovala v londýně na picadilly v nějakém sport shopu a mám pocit, že je zase potřebuju. ty další béžovo-černé mám jako lítací ještě na chalupě. a tak kromě zlatých tenisek, které jsem si pořídila v neděli a připadají mi mega super, mám ještě tyhle klasiky od adidasu. || film carol mě tak neuchvátil, ale knižní předloha mi dle recenze připadá mnohem zajímavější. říká ta, která se už dva týdny crcmá s jednou knížkou a nemůže chytit tu správnou čtenářskou slinu. myslela jsem si, že bych se v sobotu vypravila v praze na výstaviště na veletrh knih a inspirovala se, případně se knižně obohatila, ale mám pocit, že už mám i tak naprásklý rozvrh, že z toho nebude nic. nechám všechno volně plynout. || zítra se láme týden a já mám pocit, že už je vlastně zase konec pracovního týdne. a tyhle pocity jsou moc fajn. téra

Žádné komentáře :