úterý 21. června 2016

32 přece.


až zítra. první den raka. ale už dnes se snažím oklepat z toho, že mi přibývá další čárka. to číslo mě nijak zvlášť netěší. ale koupila jsem si dnes jahody a maliny na snídani, kterou si můžu echt užít, protože mi dnes přišla sms, že firma, kde učím od sedmi, už zbytek školního roku ruší. takže jedu až na půl jedenáctou, můžu si pospat, udělat si snídani, pečlivě se nalíčit, užít si ranní procházku s mým psím kámošem. a doufám, že se probudím do rána, kdy český fotbalový tým bude postupující ze své skupiny. za chvíli to vypukne. poláci i němci dnes vyhráli, což jim moc přeji. dalšími mými favority jsou angličané. u ostatních týmů mi to kazí maličkosti. u portugalců fakt, že za jejich mančaft hraje pepe, což je pro mě korunovaný blb. ale jinak je určitě hodný. kdyby ronaldo stále neplakal a nevyjadřoval se jako hulvát k některým týmům, snesla bych ho. welšané jsou mi sice sympatičtí, protože jsou součástí spojeného království, ale bale je další z těch, které nemám ráda. a vůbec to nemá nic společného s tím, že všichni tři výše jmenovaní jsou hráči real madrid. vážně ne! byť jsou turci určitě hodní kluci, dnes zkrátka přeji našim. ačkoliv... mám pocit, že máme k optimální formě cca tak daleko jako z francie domů. 

včera jsem se vezla na prímovém obláčku. večer jsem zakončila s martinou na malinovo-marakujové domácí limonádě a výborném cappucinu. domluvily jsme si můj výlet za ní do německa na konci září. dostala jsem od ní krásné narozeninové dárky. a večer se mi zase nechtělo spát. a badboy bručel, že si svítím a čtu. || a dnes jsem si oblékla svoji novou pouzdrovku s černým tríčem, rozpustila si vlasy, vzala si nové náušnice, použila the balm paletku, cítila jsem se naprosto skvěle a vyrazila k dannymu opět na skvělou kávu a milý kurz. a vůbec mi nevadilo, že jsem si ze sukně neodtrhla cedulku s cenovkou. naštěstí byla celý den zastrčená v ně sukně. haha. dva firemní kurzy, další nečekaně odpadl. dvě a půl hodiny k dobru. takže chalupa. sue thomas. jako jack hudson je totální kocour. a sue vypadá jako čtyřicítka. ale tak bylo by príma, kdyby někam pokročili, že jo. haha. tři dětské kurzy a konec šmitec pro dnešek. || už hrají hymnu. tak běžím k druhému kompjůtru čučet. téra

2 komentáře :

Katie řekl(a)...

všechno nejlepší k narozeninám! :*

téra řekl(a)...

Dekuju,Katie ❤