neděle 26. června 2016

celibát.

celý týden jsem byla jako na obláčku. končí školní rok a všichni studenti mají tendence to dávat hrozně milým způsobem najevo. středa byla mým narozeninovým dnem, učila jsem jen čtyři kurzy a večer jsem byla s liškou na kafíčku. protáhlo se to, dostala jsem farmu od toma roba smithe, udělalo mi to obrovskou radost, byla to jedna z knih na mém must-read-listu a liška to věděla. ve čtvrtek jsem si pořád opravovala oční makeup. jedna školka. vojtík a laura mi k narozeninám udělali záložky do knížky a ještě je měli zalaminované, oba mi třásli pravicí, odříkávali blahopřání, tak jsem jim za to musela dát pusu, jak byli kouzelní. to už jsem měla na mále. a i když máme ještě jednu hodinu příští týden, už jsem si v autě otírala oči. druhá školka. poslední hodina vůbec. navíc tam mých pět oblíbených předškoláků vůbec nebylo, byli na výletě. a divoký míla mi tam nechal kytičku. zase slzy. večer sezení s kurzem seniorů. přišla jsem na místo činu a oni začali zpívat happy birthday. dva obří pugéty a nádherné dárky! zase brečím. sedíme, povídáme a je to skvělé. vážně skvělé. přijdu domů docela pozdě, ale jsem plná energie, a tak uklízím. do postele se dostávám po půlnoci s vizí toho, že v pět vstávám. ale probouzím se ve čtyři a letím k notebooku zjišťovat, jak to vypadá s brexitem. výsledky ještě nejsou. jen se spekuluje. na šestou odjíždím do firmy na jejich poslední kurz. pořád mám na telefonu online přenos sčítání. a je to jasné. velká británie si odhlasovala vystoupení z unie. je to šok! || pak můj poslední kurz s další partou seniorů. opět květiny a dárky, povídáme, je to boží. jsem pozvaná na dvě návštěvy na léto a moc se na to těším. odcházím domů, sedám do auta a jedu na poslední páteční, který je príma vždycky. poté rychle domů, přijde míša. domlouváme, co všechno spolu podnikneme. do toho přiletí badboy&tony jako velká voda. zařizují rozlučku se svobodou pro kámoše, takže si přijeli na chvíli hodit maso do ledničky, badboy balí a jedou na víkend pryč. míša vyráží domů, můj plán je jít k našim na kafe, pak si dát sprchu a zalézt do postele s bábovkami. člověk míní... sprcha absolvována, výměna názorů s romskými spoluobčany ve vchodě ukončena, gazpaco na stole... volá mac, který s klukama nejel, protože má doma nějaké starosti. a když ho slyším po hlase, nabízím mu, že můžeme zajít do baru a pokecat. ale na chvíli. jsem nevyspalá a ráno vstávám brzy, začíná nám s bárbí náš nakupovací den. zase chyba plánovat si něco na hodinku. sedíme v baru, je to takové otevřené, upřímné. pak jde mac zachraňovat svůj vztah po telefonu, tak si tam tak sedím a najednou ke mně naběhne jeden můj maturant, tak si povídáme. vrací se mac, do toho po letech awe dawe. začal tetovat, zjišťujeme, že se vidíme po třech letech, ačkoliv se handrkujeme o politice a rozdílných názorech po internetu docela často. přichází další lidi, které neznám, ale poznám a je to moc fajn. mac je jak slíva a odchází. do toho se ke mně nahrnou maturanti opět a je to paráda. měníme bar. už si připadám taková vymletá, moc mi to nemyslí. prej hele, ale neviděli jsme se tři roky. nu dobrá. takže do půl páté povídáme. a pak už si ani neumím představit, jak libová bude při nákupech. v devět přijíždí bárbí, zatím to jde, má hodně coly, abych byla pozorný řidič. navíc má tendence mi projevovat maximum lásky, což vypadá komicky. sedíme na benzínce, one je vážně bárbí a jde si odskočit. když se vrací, vidím, jak pán čekající na svoji manželku, ji doslova hltá pohledem, bárbí to vůbec neregistruje, dorazí ke mně, dá mi něžnou pusu na tvář a praví lásko, jsem tak ráda, že konečně máme takový den. začnu se smát, protože vidím, jak pánovi spadne čelist a je z toho celý skleslý. muhaha. jedeme si disco v autě. nákupy príma. cc cream a řasenka od bourjois. mise fann splněna. v douglasu si kupuji ty jejich dvoje slavné odličovací ubrousky. dostávám k tomu lak na nehty. v new yorkeru náramek. v h&m nové skvělé brýle. přemýšlím o konturovacím triu jako má moje sis, ale mám teď toliko tvářovým produktů, že to nakonec odmítám. v manufaktuře jsem nemohla nechat okurkový krém na ruce. ačkoliv jsem myslela, že nic víc než pivní krém není. ale na léto je okurka parádní. v terranově sportovní podprsenka. v tescu peeling od himalayi. měla jsem ho už. tuhle značku zbožňuju. používám od nich léta krémy a pokud zrovna nemám mask of magnaminty, pak i masku. zakončujeme mcflurrym a před čtvrtou jedeme domů. už jsem měla chuť složit hlavu mezi botama v tescu, v dětském hřišťátku před new yorkerem a v luxoru mezi knihami. takže klimoška, kolaločka, zpěv, takhle vydržím. doma sprcha, zbytek gazpaca a konec. spím. občas se na chvíli proberu. v noci zaznamenám zprávu od ad, že je v baru, ale upadám zase do kómatu a probouzím se v osm. v podstatě patnáct hodin spánku a ještě bych spala dál. ale pojedu za padres na chalupu, mají tam mého psího kámoše. a večer do divadla. a pak hurá do posledního pracovního týdne. pak sice jedu dál, ale jiné kurzy, jiní lidé. téra

Žádné komentáře :