čtvrtek 2. června 2016

jak jsem se zmýlila. ve všem.

proplouvám každý týdnem tak, že jsem si myslela, že to takhle dojedu až do konce června, pak se nadechnu, vydechnu, svůj režim zmíním, naberu síly a pojedu od září dál. ono to tak nejspíš bude, ale včera jsem čile vstala, už dlouho se mi nestalo, že bych vykoukla z postele na první zazvonění budíku. od sedmi dva kurzy v městě pod horami. při druhém na mě padá únava. pak mám hodinku a půl k dobru. sedám do auta, jedu do čska, kde chci zaparkovat někde ve stínu a číst si. oči mi padají. nastavuji si pro jistotu budík. usnula jsem v autě tak tvrdě, že když zazvonil budík, vůbec jsem netušila, kde jsem a co se děje. v podvečer jsem přišla domů, vyřídila pár pracovních věcí a totálně vytuhla. vzbudila jsem se na dvě hodinky, mrkla na úplně blbej film ať to stojí, co to stojí, protože v něm hraje shane west, a pak opět upadla do spánku. nevím, že ráno zvonil badboyovi budík, že šel badboy do práce. teď už jsem docela fresh. ale ten nával únavy mě překvapil.

dnes jsem zašla ze zvědavosti do našeho rossmana. nic jsem nekupovala, jen mě zajímalo, co přijde do těch nových regálů. jestli snad revlon nebo bourjois. tak ne. catrice. zaradovala jsem se. byť tam teď ještě nebylo zbla nic. teď nic z dekorativky nekupuji. byť toho mám na wishlistě bambilion. mám pocit, že už tak to, co mám, nemůžu spotřebovat v nejbližších letech. přitom mám ještě dvě favoritky paletky, o kterých do budoucna vážně přemýšlím. jednou z nich je too faced chocolate bon bons a druhou pak od the balm meet matt(e) trimony.

// nic z toho, co jsem výše napsala, už neplatí! normálně jsem usnula. psala jsem tenhle post, poslouchala jednu youtuberku, jak srovnává parfumerkovou a drogérkovou kosmetiku, a uklimbalo mě to. musela jsem se na půl hodiny přesunout do postele. poobědový šlofíček, no. ještě že mi to moje práce občas dovoluje. a že nic z dekorativky nekupuju? haha. dva další mono stíny od freedom cosmetics. miluju je. mají úžasnou pigmentaci. výdrž. a jsou úplně pro mě. a o tom, že do budoucna přemýšlím o jedné z výše zmíněné paletce? tak jsem si tu od the balm objednala k narozeninám. jsem hrozná pindruše. || zítra opět cesta na venkov. víkend na chalupě. to chceš. v sobotu si sjedu na farmářské trhy. a měla bych k tomu najít nějaký vkusný skvělý košík. téra


Žádné komentáře :