pondělí 27. června 2016

pak?

docela jsem se na pondělí těšila. ten víkend byl tak príma, až mě to celé nějak rozesmutnilo. ale hned ráno jsem měla milý kurz s krásnou květinou a pařížskou taštičkou, navrch dobrou kávu s miničokoládkou. yyužila jsem toho, že jsem byla na místě činu dřív a v klidu napsala diplomy a přečetla šedesát stránek z bábovek. pak jsem jela na malý nákup, protože jsem minulý týden slíbila koťátkům, že na poslední hodinu upeču z listového těsta šneky se sýrem a slaninou. a tak se dávám do díla. na hodinu si odskočím do firmy. student slaví narozeniny, kromě superkávy dostávám i domácí cupcake. probereme fotbal a cyklistiku, a já se vracím domů dopéct druhou várku šneků. s dětmi je to paráda, dostanu čtyři pugéty! musím si ject půjčit vázu k rodičům, všechny moje vázy a lahve jsou už obsazené. mám doma květinářství. to je tak, když se sejdou narozeniny a konec školního roku. haha. rychlý posez s m. vlastně ani nechápu, proč mě to nějak neba, že to jsou takové plytké hovory. chjo. || mám doma konečně prkna na nový stůl. potřebují jen stáhnout k sobě. prý jsou k tomu potřeba nějaká stahovadla. tvrdí badboy. když vydržím do zítřka, přiveze je a udělá to. o hodinu později to už posouvá na jindy, protože slíbil udělat něco na autě, kterému končí technická ve čtvrtek. zlobím se. komukoliv kdykoliv ochotně pomůže. na stavbě. na autě. se stěhováním. s jakoukoliv maličkostí. jenom já doma na všechno hrozně dlouho čekám. na přidělání lišty v kuchyni. na dotření plynové trubky nad dveřmi. umytí oken, která jsou vždy v jeho kompetenci. vždycky je to všechno pak. a já ani nevím, jak si na pak nařídit hodinky. kdy to je? takže se budu na ta prkna dívat a doufat, že se nic nepokazí na tom zítra opravovaném autě, že nebude mít badboy pocit, že zbytek týdne musí odpočívat, a že třeba ke konci týdne budu mít radost z nového stolu. a tak moc by se mi hodil. mám to teď v kuchyni všechno tak hezké. téra

Žádné komentáře :