neděle 5. června 2016

vyhrál.

4.6. ||Nakoupili jsme maso a klobásky, a vyrazili na víkend opět na chalupu. Tentokráte není žádné letní počasí, ale komu to vadí? Na usnutí jsem si pustila listopadovou romanci, což byl zajímavý a trošku kýčový film, kde je hlavním fešákem  keenu reeves. Hlavní hrdinku nadabovala sabina laurinová, která by neměla vůbec mluvit, protože její hlas mi rve uši, a zkazilo mi to dojem z celého filmu. Alespoň že to san francisco. // ani nevím, že v šest ráno vyzvedával tony badboye, a jeli na stavbu. Já se probudila ve čtvrt na sedm, kdy se mi v posteli veselili pejsci a dávali mi dost ostentativně najevo,  že je čas venčení. Nešla jsem už spát, četla jsem si. A před osmou jsem nahodila omítku, oblékla se, vzala košík a jela na farmářské trhy do čska. Přijela jsem v , a přesto už tam byla hromada lidí. Naskládala jsem si do košíku cibulkový chléb, muffinky a frgály. Zastavila se v dolní části města, prošla si parčík u muzea, obešla kostel, ve kterém se vdávala božena nemcová a jela jsem si udělat snídani na chalupu. Otevřela jsem si k tomu čerstvé noviny, uvařila čaj, pustila janis joplin v podání davida krause, a zkrátka si to ráno užívala. Za chvíli si půjdu zatopit v kamnech, a pak chystat tzatziki na večer, nakládat maso. Přijede sis&tony, markét a možná liška. Odpoledne čekám velectěnou kávovou návštěvu, kdy přijede sestřenčin přítel s jejich malým předškoláčkem (této, já se s tebou už nemůžu pořád takhle mazlit, když u jsem předškolák!) . || včera jsem se dívala na tenis. Djoko je můj jasný favorit, a také mé představy o tom, že by měl hrát finále, naplnil. Druhé semifinále mezi stanem wawrinkou a andym murrayem bylo pro mě značně neemotivní. Osobně proti wawrinkovi nemám vůbec nic, jen loni právě ve finále french open porazil djokovice, čímž si mě znepřátelil, a Srbovi tím pádem titul na tomhle grandslamu chybí. Murrayho bytostně nesnáším. Takže nejdřív to pro mě bylo jako rozhodovat se mezi morem a cholerou. Nakonec jsem se stala velkou fanynkou stana wawrinky, který ovšem murrayho neporazil. Těším se na nedělní finále.  // jdu topit, natřít si jednu bedýnku jako podnos a vymyslet, co budu kuchtit k obědu. Život na chalupě je tak príma. téra

Novak Djokovic zkompletoval sbírku grandslamů! a já si při tom zápase téměř okousala prsty až po zápěstí!

Žádné komentáře :