neděle 19. června 2016

wild and cuddly.

čekám na bouřku a nesmírně se na ni těším! dnes kolem poledne se kousek za pergolou vyloupla černá obloha, takže jsem spěchala směr domov, protože jsme po cestě chtěli ještě na dělící hráz. evokuje mi to tam moře. dnes tedy moc ne, protože se voda nerozbíjela o hráz tak jako před pár lety. pamatuji si na ten skvělý zážitek, kdy jsem během chvilky měla mokré botky, ale koho to štve, foukal vítr, na přehradě byly vlny, které se rozbíjely o hráz, surfaři s padáky (říká se tomu nějak?) brázdili vodu, jeden dokonce přeskočil hráz, a ve vzduchu bylo cítit léto, dálky, voda. tak jsem si to dnes chtěla znovu navodit. 

a jinak jsme prožili skvělý víkend. v pátek jsem končila brzy a s mým kurzem seniorů jsme si zašly na oběd (jsou to jen samé dámy!), kávu a sachr. pak jsme se s mojí oblíbenou paní evou vydaly do centra na mininákupy, původně jsme měly v plánu zamířit ke mně, že si dáme ještě jednu kávu a já ji pak odvezu na další akci, ale byla jí zima, prý se pořádně neoblékla, tak jsme se rozloučily. v podvečer jsme měli sraz s macem v báru, jakože fotbal. kromě nás třech už byla v baru jen obsluha. já&badboy&mac jsme se při penaltě nasáčkovali před plátno, hurónsky povzbuzovali, skákali radostí, říkali, že si to vlastně nezasloužíme, zkrátka jsme se radovali. alespoň maličko jsme mohli pozapomenout na nejneochotnější obsluhu ever. pak dorazil z., sis&tony, bylo to príma, a do toho nám slečna ludra servírka přepnula ve 30. minutě druhý fotbal mezi španělskem a tureckem na kroutící se čičiny kdesi na mtv. prý že už tam jsou lidi a fotbal nebude. trošku jsem se rozčílila, ale v pohodě. skončilo to jen tím, že si nebyla schopna zapamatovat, co platím, protože jsem při diktování nasadila tak brutální tempo, že z toho byla špatná. a ani korunu navíc. nesnáším neochotnou obsluhu, dlouhé čekání, přežvykování jak tur na pastvě, grrrr. vždy si představuji, že bych něco takového předvedla v práci já. během týdne bych byla bez klientely. 

badboy byl v pátek hodinku v lese a přinesl docela hezkou úrodu hub, takže jsme se v sobotu ráno přesunuli na chalupu, kde jsem pro sebe a rodiče udělala houbový guláš, byť jsem nejdříve pomýšlela na houbovou polévku. místo sladké papriky použila omylem tu pálivou, ale brý jako. pod lípy mě přišel obejmout mac i s malým rybářem, protože se cítil blbě. a pak už jsme jen čekali na sis a tonyho padres. přijeli. grilovalo se. namlely jsme se sis kávu ze salvadoru, která je báječná! dostala jsem ji od jedné své studentky a musím říct, že jsem dlouho nepila lepší kávu. mám na posledně dvě pressíčka, zbytek kávy už padl. || protože v týdnu budu zase o rok starší, tak jsme slavili a dostala jsem samé krásné věci. kovou retro plechovku na čaj, lístek do divadla, bábovky od radky třeštíkové, nejvíc ňuňu ponožky s kotvičkami, čokoládu se surikatou, voňavé roztomilosti od l´occitane, rtěnku od nyxu, tvářenku h&m, takže přesně věci z mého wish-listu kosmetického, a další vějíř. prostě nádhera! a od našich jsem dostala navíc ještě nějaké penízky a přemýšlím, jak s nimi naložit. moc ráda bych si pořídila jednu kabelku menší velikosti, leží mi v hlavě už dlouho, na cestování by byla ideální. a pak mám zálusk taky na kupu kosmetiky. v sobotu budeme mít s bárbí svůj den, kdy jedeme do hk do fann parfumerie. mám poukaz a navíc tam jsou až do konce června dvaceti procentní slevy. jabadabadůůů. mám v merku dokonalý mořský stín od dermacolu, ten jdu očíhnout zítra do drogerie. a jeden modrý stín od sephory. jen škoda, že v hk je pouze douglas. || čtyři roční období se čtou báječně! téra

Žádné komentáře :