úterý 12. července 2016

brzy ráno.

druhé ráno po sobě, kdy mi budík zvoní v pět. nastartovala mě rybízovo-banánová smoothie, kterou jsem si teď dost oblíbila. pobalila jsem věci, vynesla psíky, kteří voněli jako houstička vytažená z pece na zahradu, aby se vyvenčili, musela jsem za nimi zavřít dveře, jinak by se hned vrátili do teplíčka. pak už je pouštím, vezu badboye do práce a přejíždím k nám do města, na půl devátou mám u dannyho kurz. včera jsem v posteli vytuhla. dnes na chvíli vytuhnu taktéž. jen co dopíšu tenhle minipostík. včera jsem dočetla deset malých černoušků od agathy christie. milé čtivo. my, odkojení severskými detektývkami, považujeme tohle čtivo za úsměvné. ale líbilo se mi to, to zase ano! a teď už pět dílků pomeranče. od joanne harrisové. už jsem od ní četla čokoládu. tuhle knížku mi doporučila jedna paní knihovnice se slovy, že je to čtivo pro mě a dá mi na něj rezervaci. a tak se na ni konečně dostalo a já se pustila do četby. || našla jsem v záhřebu dokonalé ubytování, tak jen čekám na feedback, zda bude volné. cestování je stejně báječná věc. a víte co? těším se i na místní drogérie. haha. téra

Žádné komentáře :