pondělí 4. července 2016

chaos a řád.

v sobotu jsme se jeli podívat na svatební obřad. b&j. a pak jsme si celá parta zašli na oběd a kávu. trošku fiasko, ale mě zase takové věci nějak extra nenaštvou. doma jsme byli ve čtyři s tím, že v šest začíná mejdan. na chvíli jsem usnula, pak vyzkoušela čtvery šaty, vybrala ty černé, nakombinovala tekutou rtěnku od anastasia beverly hills a jordany. to jsou absolutní pecky mezi tekutými rtěnkami s matným finišem. alespoň pro mě určitě. skočila jsem do nových balerínek a tradá. vypila jsem asi šest virgin mojit, byl tam dokonalý raut, kdy jsem sushi zajídala sushi. spořádala kupu lososa. pařilo se. nevěsta byla krásná. byla tam celá naše banda. a kupu dalších jsme poznali. liška sice remcala a asi to davidovi trošku kazila, ale my s badboyem a tonym odcházeli až mezi posledními ve tři ráno a bylo nám príma. takovýto když vás někdo potěší a zeptá se, jestli je vám dvacet. haha. 

včera jsme se probudili v jedenáct, dali si spolu vanu, chvíli povídali a pak padli zase za vlast. vstávačka ve tři, snídám opět sushi, které jsem ještě před dvanácti hodinami nechtěla alespoň dva roky vidět. a jedeme na chalupu za pražskou návštěvou. je to príma. až na hysterickou a nešťastnou sousedku. 

v pátek jsme chtěli jít s ad do baru, ale já se zdekovala na chalupu, badboy na ryby, a ad neměl propustku. včera už byl z našeho města zase pryč. prej seš prostě divná. tak správně divná. já jsem chaos, ty jsi řád, proto je super mít tě ve svém životě. některá přátelství jsou vážně zvláštní. a príma. téra

Žádné komentáře :