čtvrtek 14. července 2016

jedem.

zítra navečer odjíždíme na dovolenou. já? bohorovný klid dnes. nemám vyměněná eura, sbaleno, nemáme rohože na pláž, ani boty do vody, nemáme sbaleno, nemáme nakoupené jídlo. zítra. ráno jsem si posnídala, měla jsem před sebou úplně volný den. udělala kupu práce pro studenty a rozeslala to. pak si dala u mě doma s taťkou kávu, a vyslala s ním psího kámoše na chalupu. a nakonec jsem usnula. tak tvrdě, že jsem prospala téměř tři hodiny. a těch snů! před čtvrtou jsem se probudila s tím, že ve čtyři má přijít bárbí na kus řeči. otevřela jsem mail, a tam tip na knihu od jednoho studenta, kterou si chci moc přečíst. takže jsem skočila do bot a pádila do knihovny, kde mi tuhle knihu museli přinést až z půdy! a zpátky domů, kde mě už čekala bárbí. probraly jsme všechno a ještě mnohem víc. takhle upřímné a opravdové hovory jen tak s někým nevedu. žádné mantinely. || tak snad dobro došli. téra

Žádné komentáře :