středa 13. července 2016

jiný druh.

včera se mi po dalším vstávání v pět nechtělo dělat vůbec nic. přesto jsem nakonec měla príma kurz. poté směr firma. ze tří kurzů jen jeden. ale ostatní byly zrušeny až na místě, takže zaplaceny. jop. pro pár nezbytností do obchodu a hurá pustit si gilmorky k obědu. číst si. pak sledovat tour de france. a nakonec zlatý hřeb dne. dojela jsem si do ratibořic pro moji dvacetiletou sestřenici a udělaly jsme si spolu príma večer. grilovaly jsme. šly se podívat k nádrži i studánce, kde nám při rvaní dvířek málem odletěla cihla. zkoušely jsme si rtěnky. povídaly o kabátech a botách. rozebíraly život. vypily několik pressíček. chvíli se k nám připojil badboy, který měl včera narozeniny a zároveň to bylo našich společných šest let. řekl, že to bylo príma, a šel se vyspat na další pracovní den. my to s kač zatáhly docela pozdě. na šestou jsem vezla badboye do práce, pak ještě usnula a na devátou sestřeničku do práce. pak už jsem neusnula, byť bych ráda. ale sbalila jsem šest tašek věcí, vytřela koupelnu, dala mýt myčku a odjela na tři kurzy. a ty byly parádní. rychlá cesta zpět, nasadit kšírky psiskům, naložit osm tašek do auta a směr domov. odevzdat jednoho psíka, dovést si domů druhého, vynést osm tašek. pak telefon, že dvoukurz v podvečer odpadá. takže jen jeden. s maminkou mojí švýcarské ály, kdy jsem dostala skvělý recept na cuketový koláč, který jsem zároveň měla jako pohoštění k výuce. však to si nechám líbit. že jo. předtím jsem ovšem jela shánět nějakou příhodnou crossbody taštičku pro badboye. můj drsňák zatoužil po nějaké tašce na chorvatský špacír nebo jen tak do města. a tak jsem si říkala, že mu ji koupím k narozeninám. žádná mi nepadla do oka. naopak jsem si koupila príma kalhoty do auta na řízení a na trajdání po večerním mořském pobřeží. jak jinak než v černé. a bílé tríčo s černámi ornamenty. další výkřik v mém šatníku. výkřik v uvozovkách. jak by řekly děti ve školce vy jste dneska nějak barevná. což vypovídá hodně o mém monochromatickém stylu. a jeden mono stín od freedom cosmetics v barvě, kterou ještě nemám. a rudý lak na nehty od miss sporty ve výprodeji v rossmanu. za deset korun. protože můj letitý rudoch už dochází. a tohle je pro mě barva no. 1. a ač nic jiného asi od miss sporty nemám, laky nejsou vůbec špatné. like it. takže už bych asi potřebovala na léto asi pouze černé maxi šaty a jsem cajk. || ale už si v hlavě tvořím wishlist na podzim. jedna nová perka. jedny hadrové nike tenisky. jedny nové new balance tenisky. křivák. a longchamp kabelka. stačí. a víte co? já dám léto asi i bez toho bronzeru. jediný, který mě láká je hot mama od the balm, ale s ohledem na cenu si nejsem jistá, že ho až tak využiju. mám od téhle značky tři produkty a tekutou rtěnku na cestě. paletku, rozjasňovač a tvářenku miluju. navzdory ceně. a určitě budu i rtěnku. ale s hot mama váhám. any experience? || btw ten skvělý mnou vyhlídlý byt v centru záhřebu je pasé. neposkytují ubytování na jednu noc. hledám dál. || dnes jsem vyrazila večer do baru s macem. jediné přátelství s osobou opačného pohlaví, které mi funguje. a už sedmnáct let. vypadá to u nich špatně, takže se opil a potřeboval se vykecat. tak jsem naslouchala. a nedokázala mu poradit. protože řešení tohle nemá. || kvůli té jeho žárlivé a stíhací cácoře už si nejsme blízcí se z. ||loni se nám to po letech posralo s d. || minulý týden mi má spřízněná duše ad napsal, že buď všechno nebo nic. takže i tenhle filozof mi tak nějak utíká ze života. || a přitom já ten mužský vhled potřebuju. hrozně ráda si s nimi povídám. před dvěma týdny mi jeden můj klient/muž řekl, že by se mnou šel strašně rád na kafe, abychom si popovídali. ale já už se těch kafí nějak bojím. byť bych si mohla vytvořit zase jiná přátelství než jen ta stávající. a tam, kde bych fakt jen tak na to kafe šla, protože bych si ráda povídala, tam to zase nejde. zapeklité. haha. tak dobrou. téra

Žádné komentáře :