neděle 24. července 2016

tehdom není dům, kde se hraje techno, ale koupíte tam vrtačku!

do třetice všeho dobrého dnes. vstala jsem o půl druhé odpoledne a od té doby bych pořád něco dělala, kutila. takže jsem vyprala čtyři pračky prádla, za chvíli pověsím poslední, vybalila, navštívili jsme badboyovu mum, měla jsem po týdnu kávu, byť jen tu ledovou, vyházela jsem další kila věcí, které se mi doma nahromadily, což já z duše nenávidím! vyhazovala jsem vánoční řetězy a ozdoby. jo, teď v červenci! protože jsem je měla v krabici v nočním stolku. badboy je kupoval na naše první vánoce před šesti lety, kdy já trávila dny školením se v praze a neměla na tyhle kratochvíle čas. usoudila jsem, že jsem posledních pět let nic z toho na vánoční strom nezavěsila a již nikdy nezavěsím, modrý a stříbrný plast a zlaté řetězy nejsou nic pro mé estetické já. šup s tím do koše. jediné, co už nemůžu vyhazovat je oblečení, protože to jsem probrala už v měsících minulých velmi dokonale, a kosmetiku, protože tu vyhazovat nechci, mám toho aktuálně hodně, ale používám na střídačku vše. || hon na kosmetiku v chorvatsku. ve čtvrtek jsem se vydala tour de dm drogérie. všude na ni byly cedule, a tak jsem se rozhodla, že nechám badboye po obědě odpočívat, nechám auto před apartmánem a vyjdu si pěšky, však to nějak najdu. a vydala jsem se na cestu. po půl hodině jsem netušila, kde jsem. a za další chvíli mi v jedné ulici začal být povědomý dům... ejhle, byl to ten, ve kterém jsme bydleli před čtyřmi lety. kdybych ho hledala zcela účelově, nenašla bych. volám nešťastně badboyovi, ten naštěstí orientační smysl nepostrádá, sdělím mu, že jsem v ulici, kde jsme minule bydleli, on mě tam naloží a odveze do dm. zklamání! chtěla jsem prubnout nějakou tamní značku. nebo něco, co u nás není. myslím tím dekorativku. hele, nic! trošku jsem se proklínala, že jsem předchozí den v pule nebyla obezřetnější a v jedné obyč drogérce neprozkoumala to, co jsem neznala. počítala jsem s tím, že je to i v dm. nechtěla jsem odcházet s prázdnou, tak jsem si koupila micelárku od ziaji, a malinový krém na ruce v roztomilém pinup balení od balei. a v lídlu jsem si pak koupila bb cream od cienu, který v našem městě zkrátka není. v sobotu v poreči jsem ovšem narazila na nějakou tamní drogérku a koupila si tam v akci mono stín od bourjois za krásných patnáct kun. love. byla tam i pupa milano v akci, ale odrazovali mě jejich infantilní obaly. ty já nerada. konec kosmetického hlášení! 

v předchozím postu jsem si "vylila srdce" s tím, co si pořídím na podzim. z kosmetických radostí to bude makeup od bourjois, a chci pořídit cindy-lou od the balm i zbylé ségry mary-lou a betty-lou. jsem rozhodlá si koupit longchamp la pliege, o které přemýšlím už dlouho a myslím, že je čas. ráda bych hezký křivák, protože moje současná kožená bunda odchází do věčných lovišť. a pak troje botky samochodky - hadrové nike, new balance, a jedny perka. sic to vypadá možná, že toho chci moc. ale chodit v něčem musím a tenisky mě poslední dobou baví moc, a perka jsou záležitostí každého podzimu. kvalitní kabelku žádnou nemám, a to je mi přes třicet, a ta kosmetika je trošku rozmar, ale nezruinuje mě to, a zároveň mi to udělá radost. a o to jde. radovat se. hýčkat se. 

moje nejmilejší sis má dnes svátek, těším se na zítřejší shledání, až ji obdaruji!!! || ráno mě čeká knihovna a nová zásoba literatury, byť ještě nemám úplně přečtené vše, co se mi nakupilo, jedna fakturace a pak hurá za sis a psími přáteli. 

dnes skončila tour de france. vítězem se stal opět chris froome. vím, že jde hlavně o spolupráci stáje, a že on dříčem je, ale nemít parťáky jaké má, třeba by králem nebyl. peter sagan má zelený dres a roman kreuziger skončil v celkovém pořadí desátý, paráda. no a můj oblíbený nairo quintana byl celkově třetí. takže vlastně spokojenost. 

slovinsko určitě stojí za samotnou dovolenou! krajnska gora a bled jsou moje další destinace, kam bych ráda. a víte co? já bych ráda zase znovu i na šumavu. lol. téra

2 komentáře :

Plním si svůj sen řekl(a)...

Jak ja se tesila na prispevky od tebe a rovnou 3 - tedy 2 na cteni:) Cha cha ... Uplne vidim, jak jsi nastvana, ze jsi zabloudila a musela jsi volat muze. Pro mne by to bylo taky zklamani. Je fakt, ze posledni dobou je Slovinsko celkem popularni misto na dovcu - hlavne tedy hory. Jo a kabelu schvaluji 👍

téra řekl(a)...

Péťo, když jsme ho projížděli, nejeli jsme po dálnici, ale všemi těmi údolími a do kopců, ta panoramata byla bechderoucí. Teď je dost populární jezero Bled, a já se vůbec nedivím, na fotkách vypadá skvostně!