středa 24. srpna 2016

cosmetics wishlist

cosmetics wishlist

polyvore.com

z minulého wishlistu jsem splnila všechnu kosmetiku. pravda, bylo jí tam maličko. ale mám trio sestřiček od the balm a city radiance makeup od bourjois. musím říct, že zatím z něho nadšená moc nejsem. a ani z cc creamu od stejné značky. a tak bych ještě do třetice chtěla vyzkoušet tenhle mejkap. protože věřím, že něco mi už sednout musí. lol. řasenky používám výhradně od bourjois, a teď mám do konce září slevu ve fann parfumerii na řasenku od gosh a moc ráda bych ji vyzkoušela. tvářenka od milani je dlouhodobě můj sen. paradoxně je levná. a já ji stejně stále nevlastním. ale mám teď dobrou armádu tvářenek, tak ještě nepřišel čas téhle. tenhle liquid suede cream jsem testovala už v obchodě nyx, ale nakonec jsem couvla. a lituju. mám ráda, když je žena ženou, nosí červenou, tmavě růžovou, korálovou. tohle mi připadá hodně divoké. ale na nějakou párty vlastně proč ne? od too faced jsem dost toužila po té srdíčkové paletce. minulý týden se mi o ní dokonce i zdálo. ale myslím, že co do využití je tahle peach asi nejvhodnější. a leží mi tak moc v hlavě, že si ji na podzim asi nakonec stejně koupím. a tím skončím s paletkami. doufám. už se mi zase líbí jedna od mua, která vypadá tak trochu jako jedna od sleeku. chtěla bych mít jednou na wishlistě prázdno. říct si, že toho mám vážně kotel. ale mně to baví. aktuálně nejvíc mejkapy, rozjasňovače, tvářenky a úprava obočí. dokonce teď nenosím ani linky, ani stíny. pouze řasenku. a výrazné rtěnky. a moc mě to baví. úleva psát o takových věcech. milé. marnivé. a udělá mi to radost. téra

Žádné komentáře :