pondělí 22. srpna 2016

dělám si, co chci. jako vždy.


modigliani. film, o kterém jsme se o víkendu bavily s mamuš, a který jsem musela vidět. mě tahle životní dramata umělců dost baví. a tenhle film měl tak fantastický soundrack. navíc se tam objevil i pablo picasso a překvapivě diego rivera. před filmem jsem si nastudovala něco málo k životu amadea modiglianiho, takže jsem měla představu o tom, jakým způsobem skončí film, a kdo vůbec byl zač tenhle charizmatický malíř. chlapík, jehož zmohla láska k absintu a hašiši. a jehož mnohem déle držela nad vodou láska krásné jeanne. || nejde mi číst. jsem nesoustředěná. myšlenky mi lítají někam úplně jinam. || dnes ráno jsem jela za bárbí. boží jako obvykle. testovaly jsme bourjois, nyx a thebalm lipkrémy, pak mi oznámila, že s ní skočím padákem. že potřebuje překonat nějaká své dušení rozpoložení, která tím skokem zmizí, a já bych do toho měla jít taky. po patnácti minutách, kdy se mi klepala kolena jen z té představy, pochopila, že já můžu tak maximálně čekat dole. || téra

Žádné komentáře :