čtvrtek 11. srpna 2016

děvče, které dvě noci probdělo.

v mém podání je tenhle týden takový party time. dvě poslední noci, dohromady naspáno pět a půl hodiny. zoufale málo. můj filozofický kamarád ad mi říkal kdybych měl vymyslet název nějaké knihy, bylo by to "děvče, které dvě noci probdělo". vždycky tak ocením, když se v mém životě na chvíli vyskytne někdo, s kým proberu fakt všechno. ale museli jsme udělat deal. ad byl před kupou let tzv. kamarád s benefity. takže jsme si vyjasnili situaci, že je to už dlouho. a že nebudeme kazit nic současného. přesto můj badboy skřípe zuby nad tímhle mým kamarádem. prý nežárlí, jen ho nemá rád. a tak si pak musíme povídat na schodech soudu jako puberťáci a nakonec si u mě doma společně listovat knížkami, probírat se obrovskou kupou divadelních programů, které sbírám, prohlížet si kérky na internetu a koukat na představení divadla sklep. a nad ránem odchází. a mně je to celý blbý, protože když by můj badboy měl doma nějakou slečnu do půl páté do rána a já nebyla doma, asi bych mu moc nevěřila, že pili jen to kafe. jenže my vážně pili jen kafe a čaj, a povídali si. a pokud je můj soused naproti šmírák, jakože snad není, tak by se musel hodně divit. protože hned o dvě hodiny později,v sedm ráno, zazvonil mac, který měl zase doma obrovskou nepříjemnost a toulal se v noci kdesi povenku, a tak nad ránem se přišel vyklidnit, dát si kafe a pokecat se mnou i badboyem, který se akorát vrátil z práce a rovnou mířil na kutě. a o pár hodin později mac odchází, mezi dveřmi mě z přátelství obejme. a soused by si mohl dělat čárky a hádat, co to vlastně doma vedu za byznys. haha. a protože vím, že ad zase odjede k barboře, tak si povídáme i další noc. v osmém patře sedíme na balkoně, on pivko, já wkd, které jsem objevila v kauflandu a fakt si tak filozofujeme, a pak jdu domů, abych si vzpomněla, že mám být v deset v městě pod horami a že je to fakt hardcore takhle málo spát. ale zkrátka chcete-li kvalitní dialog, občas musíte pár hodin spánku oželet. || a teď si to jdu vynahradit. || tak to jen tak, aby to tu trošku žilo. téra

Žádné komentáře :