neděle 14. srpna 2016

do not know.

prázdniny ubíhají mílovými kroky. tenhle týden byl pracovně dost volný. ten příští bude naopak větší hoňka, ale musím si zvykat. od září toho budu mít docela dost. ale užívám si toho volna. vídám se s přáteli, popřípadě telefonuji s těmi, kteří jsou daleko. těším se na téru&wesiho, čuču, ket&chandlera&gábora. chtěla bych vidět mého kumpána z vejšky andrewa. poslední rok a půl se snažím s lidmi mnohem víc vídat než jen komunikovat přes sociální sítě. s ad se vídáme léta tak nárazově, a kdykoliv se vidíme, jsme vlastně rádi. a tak jsme v pátek spolu posnídali a vyrazili do města na výlet. obešli jsme náměstí, bez placení se dostali na věž zámku, viděli bernardovy sochy, mrkli na výstavu fotek a obrazů, dali si oběd a kafe, filozofovali, a pak jeli zpět k nám do města, protože badboy potřeboval auto. ujistil mě, že je všechno ok, ať si užiju fajn den, a tak jsme s ad dál povídali. || večer jsme se sis&tonym&zděndou vyrazili do baru. ukecávala jsem tonyho na tu největší hrůzu atrakci na pouti na náměstí, ale řekl mi, že určitě ne. takže jsem to jen pozorovala z baru. pak jsme šli s badboyem na kebab, a poté jsem skončila opět s ad v baru. dorazila jsem domů asi o půl páté s tím, že v sedm vstávám, jdu k lékařce a pak vyrážíme se sis a tonym na výlet do kutné hory. těšila jsem se na to asi tak měsíc, a pak jsem byla tak nevyspalá z posledních dní, že jsem se tak trošku ploužila. kutná hora je krásná. zašli jsme k barboře, viděli jezuitskou kolej, gask, krásné kostely, ale stejně nejvíc tam jsou ty různé kavárničky a restaurace. takže jsme limonádovali, obědvali, kávovali. načichávali atmosféru. v gasku jsem si koupila publikace alfons mucha - tváře. a teď se jí tady kochám. z kh rovnou na chalupu, kam dorazil i badboy, a s rodiči jsme grilovali. dostala jsem nejkrásnější jelenovitý obraz na stěnu do ložnice, už mi tam visí a já se jím stále kochám. || přemýšlím, jak naložím s nedělí. téra

Žádné komentáře :