středa 3. srpna 2016

every brunette girl needs her blonde friend.

poslední dva dny si nesmírně užívám. včera jsem učila je ráno a zbytek dne jsem měla volný. mohla bych ho asi využít bohuliběji než tím, že ho trávím doma, ale já si to užila po svém. mám už dlouho v útrobách notebooku film králova zahradnice. opět jsem se ujistila v tom, jak moc skvělá je kate winslet herečka. a protože jsem kupu filmů, kde ztvárnila jednu z rolí, viděla, pátrala jsem po něčem, co mi bude žánrem blízké a ona v tom hraje. narazila jsem na film prodloužený víkend z roku 2013. drama, které mělo závěr, jaký mělo mít, byť se strašně vzdáleným datem. ve školním roce budu zase zoufale hledat čas na filmy. takže toho chci ještě pár vidět, než se srpen přehoupne do září. || přečetla jsem kus knihy bukurešť prach a krev od polské novinářky margo rejmer. velmi sugestivně popisuje tzv. paříž bývalého východního bloku, historii, lidské osudy a příběhy, atmosféru. a jak píše piotr kofta, po přečtení téhle knihy si už nikdy nespletete bukurešť a budapešť. lol. u čtení piju čaj a večer pálím svíčku. nemám teda žádnou dženky čendl. dnes tu u mě byla moje heštegem bff. a nejdřív jsme si plácaly na pusu můj nový charming lipcream od thebalm, a pak jsme se rozsekávaly na některých yt kanálech. nechci se někomu vysmívat, ale některá videa už jsou moc. líbí se mi objevy&přešlapy či nákupy&novinky od get the louk, do patnácti minut zkrámováno. ke všemu nečuchá milionkrát. nevěřícně jsme zíraly na nějaké video, kde slečna se zavázanýma očima hádala, o jakou dženký čendl svíčku jde. a pak hrála s kamarádkou hádej, kdo jsem. na to člověk jen nevěřícně zírá, jedno oko nevěří druhému. ale o tom to asi je. 

a jinak tu svoji blonďatou kámošku bárbí vskutku miluju. vždy se přihrne jako velká voda. už když přijížděla před dům, badboy zahlásil, že je tu. zaparkovala svým autem přes dva pruhy. co kdyby ji chtěl někdo nabourat káru? badboy otevřel okno a ptal se jí, jestli je to ok takhle parkovat a ona jen zahlásila, ať rychle otevře, že potřebuje na toaletu. (takhle to samozřejmě neřekla!) byl to s ní zase príma podvečer. příští týden máme další, delší sedánek. 

a já, protože si připadám strašně bohatá, jsem si objednala nějakou tu kosmetiku, šaty a baret! jo, já budu nosit baret! a jsem zvědavá na takový ten štetec aká kartáč na nanášení mejkapu. za pár kaček z ebay. lou sice v jednom videu hlásila, že si ho koupila za dvojec v londýně, ale na tohle upřímně dlabu. nevěřím, že je tam takový rozdíl v kvalitě. těším se na balíčky. téra

Žádné komentáře :