neděle 7. srpna 2016

houbaříme.

čekám na psí partu, která má každým momentem vtrhnout do mého příbytku a strávit tu dva dny. badboy jel za svojí mum do nemocnice, zotavuje se tam po operaci, a zase tam nemusíme být jako hujerovi, bere svoji sis, takže já se můžu s klidným svědomím starat o zvěř. || včera jsem vyrazili do lesa. vyjeli jsme na kopce, vzali košík a nožíky s růžovými madlíčky, protože badboy nemohl najít tu svoji drsnou kudlu, a už jsme si to štrádovali po lese. navnaděná těmi superfotkami na všech ig účtech. absence deště v posledních týdnech zapříčinila, že u nás v lesích toho je pramálo. a tak jsme našli jen samé chudáky. minipraváky, minislaďáky, minimodráky, minibabky. a tři větší kusy. na guláš to dalo. a ten se mi tentokráte povedl vážně extrémně! na houby jsme vstávali na mé poměry vážně brzy. a hned po houbaření a guláši jsme jeli za mými padres na chalupu, pak za áňou, které jsem předala zbytek své skříně, a pak k badboyově rodině, kde to bylo príma a nakonec jsme tam zůstali kupu hodin. a když jsem se těšila na večeři, vanu a svůj pelech, zavolal tony, zda s ním a sis nepůjdeme na zahrádku. no šli jsme. obsluha byla tak špatná, že se nedala nazvat snad ani obsluhou. ne každý brigádník se hodí do restaurace. k přivolání obsluhy nepomohlo ani mé herecké představení před kamerou, která nás, jak jsme si mysleli, snímala. prý oni to tam nevidí. zajímalo by mě, kdo to tedy vidí. || aby bylo jasné, jak jsem už dobře poblázněná, tak se mi dnes zdál sen, a v něm jsem si vybírala nový štětech od real technique. a poté, když jsem po snídani ještě zdřímla, se mi zdálo o jakési události, kde jsme měli trénovat nějakou choreografii na večerní představení, a já zjistila, že je tam pár taštiček s kosmetikou k prodeji, a tak jen vím, že jsem si nakoupila rtěnky, konturky a paletky. a stálo to tam přesně kč 367. téra

Žádné komentáře :