středa 24. srpna 2016

karma zase.

mám dva tipy na životopisná dramata, takže mě dnes a zítra čeká velké sledování. a ráda přijímám další nápady. nejvíc mě stejně berou malíři. taky se přebírám kupou děl, co že bych si to nechala vytisknout na plátno na zeď. vytáhla jsem si včera pěknou kupu knížek týkajících se umění. ani jsem netušila, co všechno se u mě doma vyskytuje. hrozně milé zjištění. || předevčírem jsem se hecla a pustila se večer do všech pracovních věcí. obeslala jsem všechno, co bylo potřeba, a teď už se můžu jen těšit na začátek roku. || a měla bych se vidět konečně s rastamámou. snad to příští víkend klapne. || btw story ze života. přes pět let mám své auto, které jsem kupovala v bazaru. tehdy k tomu byly jen jedny klíčky od auta. dlouho jsem řešila, zda si nechat přidělat druhý, až se to loni vyřešilo za mě. v praze jsem si ten jediný klíč zlomila v zámku a chrabrý pan skřivan ze strašnic mi klíč k sobě stáhnul a k tomu mi ještě vyrobil další s imobilizérem. včera jsem zaparkovala u lídlu, že si skočím koupit hummus. najednou mi někdo ťuká na okénko. takový docela milý kluk. říkám si óóó, pozvánka na rande. vylezu, mám přede mnou klíčky od mého auta a ptá se, zda je nechci... koukám na něho jak na blázna. beze slova si je vezmu, fungují v zámku i v zapalování. ptám se ho, kde byl loni touhle dobou, když se mi stala v praze ta nepříjemnost. vylezlo z něho, že je předchozím majitelem mého auta a když ho prodával, jedny klíčky nemohl najít. loni je našel. věděl, kde velmi často s autem parkuju, ale nikdy mě tam neviděl, a tak je prý rok vozil u sebe a říkal si, že mi je jednou fakt dá. včera mise dokončena! přišlo mi to dost neskutečné. a dost skvělé. a tak mám troje klíčky. si je teď můžu lámat jak jen chci. téra

Žádné komentáře :